کد مطلب: 

249006

نسخه نهایی iOS 14 امروز منتشر می‌شود

شرکت اپل شب گذشته اعلام کرد نسخه نهایی سیستم عامل iOS 14 امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
نسخه نهایی iOS 14 امروز منتشر می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته شرکت اپل کنفرانس خود برای معرفی محصولات جدیدش را به صورت آنلاین برگزار کرد. بر خلاف انتظار بسیاری از کاربران، در این کنفرانس خبری از معرفی نسل بعدی آیفون نبود و شرکت اپل از دو مدل جدید اپل واچ و مدل‌های جدید iPad رونمایی کرد. اما در کنار محصولات جدید معرفی شده از سوی اپل، این شرکت خبر خوش دیگری را نیز برای کاربران خود داشت و آن عرضه نسخه رسمی iOS 14 بود که برای امروز برنامه ریزی شده است.

از زمان معرفی iOS 14 بسیاری از کاربران منتظر عرضه این نسخه از سیستم عامل شرکت اپل بودند و تعداد زیادی از کاربران نیز نتوانستند برای دریافت آن صبر کنند و ترجیح دادند از نسخه بتا این سیستم عامل استفاده کنند. اما نسخه بتا این سیستم عامل دارای ایراداتی بود که بسیاری از کاربران را کلافه کرد و همین موضوع سبب شد تا اپل با شکایت بسیاری از کاربران  قرار گیرد و به این ترتیب این شرکت مجبور شد تعداد زیادی بروزرسانی برای برطرف کردن ایرادات موجود در این سیستم عامل عرضه کند.

نسخه جدید سیستم عامل اپل برای نسل بعد از گوشی iPhone 6s عرضه خواهد شد؛ احتمال می‌رود این سیستم عامل به صورت پراکنده و آرام آرام در دسترس کاربران در سراسر جهان قرار گیرد. گفتنی است نسخه نهایی سیستم عامل‌های iPadOS 14، watchOS 7 و tvOS 14 نیز امروز عرضه خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-16 15:58

افزودن دیدگاه جدید