کد مطلب: 

248924

اطلاعات هدست واقعیت مجازی جدید اوکولوس کوئست 2 منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی در مورد هدست جدید اوکولوس کوئست 2 منتشر شده که فیس بوک در حال آماده سازی آن است. این هدست سبک تر بوده و از قدرت و نمایشگر بهتری برخوردار است.
اطلاعات هدست واقعیت مجازی جدید اوکولوس کوئست 2 منتشر شد

به گزارش فارس به نقل از انگجت، منابع نزدیک به فیس بوک می گویند هدست جدید اوکولوس کوئست 2 پیشرفته ترین و قدرتمندترین هدست واقعیت مجازی است که تا به حال توسط فیس بوک تولید شده و به جای پلاستیک سخت و ناسازگار با صورت در آن از مواد نرم و منعطف بهره گرفته شده است.

بسیاری از کاربران هدست اوکولوس کوئست 1 از راحت نبودن استفاده از این هدست اظهار نارضایتی کرده بودند و حالا مشخص شده که فیس بوک برای حل این مشکل کاملا جدی است.

پردازنده این هدست از نوع اسنپ دراگون ایکس آر 2 بوده و توسط شرکت کوالکوم تولید شده است. 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی نشان دهنده ارتقای سخت افزاری این هدست است که قبلا در آن 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مورد استفاده قرار گرفته بود. دقت نمایشگر این هدست به ازای هر چشم به 2K می رسد که 50 درصد بیشتر از هدست قبلی این شرکت است.

نرخ تازه سازی نمایشگرهای این هدست هم از 72 هرتز به 90 هرتز ارتقا یافته است. قیمت این هدست احتمالا در حدود 500 دلار خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-15 10:52

افزودن دیدگاه جدید