کد مطلب: 

248138

نقص فنی نرم افزار زوم رفع شد

نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم که توسط میلیون ها نفر برای برقراری ارتباطات آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد، بعد از چند ساعت نقص فنی دوباره در دسترس قرار گرفت.
نقص فنی نرم افزار زوم رفع شد

به گزارش سیتنا به نقل از زد دی نت، نقص فنی نرم افزار زوم در شرایطی که بسیاری از صاحبان مشاغل، معلمان و دانش آموزان از آن برای کار و تحصیل استفاده می کنند با انتقادهای تند کاربران مواجه شد.

بررسی ها نشان می دهد بخش اعظم این اختلال در شرق آمریکا، اروپای غربی، هند و مالزی، ترکیه و اندونزی و استرالیا و آفریقای جنوبی رخ داده است. بخش هایی از آمریکای جنوبی مانند آرژانتین و برزیل نیز از این اختلال متاثر شده است.

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در آمریکا و خانه نشینی بسیاری از دانش آموزان به علت شیوع ویروس کرونا، استفاده از زوم در این کشور ناگهان افزایش یافت. به نظر می رسد این افزایش ناگهانی استفاده از زوم در مختل شدن آن تاثیرگذار بوده باشد. نقص فنی زوم روز گذشته تا پاسی از شب ادامه یافت.

شرکت زوم خود از دریافت گزارش هایی در این زمینه خبر داده و موضوع را تایید کرده است. زوم مدعی شده که مشکل فنی عامل موضوع را شناسایی کرده، اما از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. بخش عمده مشکل در زمان تلاش برای لاگین در وب سایت zoom.us رخ داده است.

گفتنی است به دنبال شیوع ویروس کرونا تعداد کاربران زوم از ۱۰ میلیون نفر در روز در دسامبر گذشته به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در روز در حال حاضر رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-25 10:23

افزودن دیدگاه جدید