کد مطلب: 

247298

ابزار رایگان پشتیبان‌گیری گوگل برای سیستم عامل آی او اس عرضه شد

گوگل سال گذشته ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی های اندرویدی موسوم به گوگل وان تهیه کرد و حالا این ابزار را برای آیفون نیز عرضه کرده است.
ابزار رایگان پشتیبان‌گیری گوگل برای سیستم عامل آی او اس عرضه شد

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، ابزار تهیه نسخه پشتیبان گوگل می تواند از اطلاعات گوگل درایو، محتوای به اشتراک گذاری شده توسط اعضای خانواده و مجموعه داده های دیگری پشتیبان گیری کند.

اگر چه محدود نگهداشتن این خدمات به سیستم عامل اندروید از نظر تجاری به نفع گوگل بود، اما این شرکت در اقدامی تعجب آور از ارائه خدمات یادشده به کاربران سیستم عامل آی او اس و آیفون خبر داده است. گوگل می گوید صرف نظر از اینکه کاربران از چه گوشی استفاده می کنند خدمات یادشده را به رایگان دریافت می کنند. همچنین برای این کار نیازی به استفاده از اشتراک گوگل وان نیست.

کاربران آیفون می توانند برای مدیریت اطلاعات تهیه شده در قالب نسخه پشتیبان از اپلیکیشن جدید گوگل وان استفاده کنند که به زودی عرضه می شود. از این طریق می توان برای ذخیره سازی عکس ها، ویدئوها، فهرست های تماس و اطلاعات تقویم استفاده کرد. هزینه اشتراک خدمات گوگل وان برای ذخیره سازی ۱۰۰ گیگابایت اطلاعات دو دلار در ماه است. هر کاربر گوگل وان می تواند حساب خود را با پنج تن از اعضای خانواده شریک شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-30 09:46

افزودن دیدگاه جدید