کد مطلب: 

246934

تصویر جدیدی از Mi Band 5 شیائومی لو رفت

اخیرا تصویر جدیدی از مچ‌بند‌ هوشمند شرکت شیائومی منتشر شده که اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های دستگاه را با خود به همراه دارد.
تصویر جدیدی از Mi Band 5 شیائومی لو رفت

به گزارش سیتنا، یکی از برترین و مهم‌ترین محصولاتی که شرکت شیائومی وارد بازار می‌کند ساعت‌های مچی هوشمند Mi Band هستند. آخرین مدل این گجت‌های پوشیدنی، یعنی Mi Band 4، از یک نمایشگر AMOLED رنگی جدید برخوردار است که سلامت افراد را مورد سنجش قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین فعالیت‌های فیزیکی کاربران را تحت نظر می‌گیرد. تمام این فناوری‌ها تنها با قیمت ۴۰ دلار به خریدار پیشنهاد می‌شود.

اوایل ماه جاری تصاویری از Mi Band 5 در فضای مجازی فاش شد که ابهامات زیادی را به وجود آورد. باری دیگر دو تصویر از یک گجت پوشیدنی در سایت چینی ویبو منتشر شد که ظاهراً به Mi Band 5 تعلق دارند. تصاویر جدید نشانگر آن است که دستگاه جدید شرکت شیائومی از سیستم شارژ جدید برخوردار می‌شود. از آن‌جایی که Mi Band موجود در بازار برای شارژ نیاز به جداسازی صفحه از بدنه دارند، این قابلیت شارژ جدید با ورودی سیم شارژ، بدون نیاز به جداسازی صفحه اقدامی خوب به نظر می‌آید.

گفتنی است که پورت جدید قرار داده شده بر روی دستگاه USB A است و کاربران می‌توانند حتی با استفاده از پاور بانک آن را شارژ کنند. در کنار آسان‌سازی شارژ دستگاه، شایعات حاکی از آن است که Mi Band 5 از فناوری دستیار مجازی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند. در گذشته ساعت‌های هوشمند شیائومی تنها از طریق تماس لمسی دستورات کاربران را دریافت می‌کردند چرا که گجت‌های مذکور تا پیش از این قدرت پردازش دستیار دیجیتالی را نداشتند.

همچنین گفته می‌شود Mi Band 5 از ویژگی NFC نیز بهره‌مند خواهد بود. چنین قابلیتی به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، پرداخت‌های خود را توسط ساعت مچی هوشمند خود انجام دهند. این محصول جدید قرار است تا از سیستم ردیاب فعالیت‌های دوچرخه‌سواری نیز برخوردار شود تا میزان اکسیژن موجود در خون کاربر را مشخص کند. چنین ویژگی سلامتی امسال برای Apple Watch 6 نیز منتشر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-23 09:16

افزودن دیدگاه جدید