کد مطلب: 

246221

تمرکز شیائومی روی گوشی جدید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی!

خبر‌ها حاکی از آن است که شرکت شیائومی قصد دارد روی یک گوشی دیگر با حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کار کند.
تمرکز شیائومی روی گوشی جدید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی!

به گزارش سیتنا، سال گذشته، خبر از این بود که شیائومی روی چهار گوشی هوشمند کار می‌کند که قرار است با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل ISOCELL Bright HMX سامسونگ تولید و روانه بازار کند. این چهار گوشی همان Mi Note 10 Pro، Mi 10 Pro، Mi Mix Alpha و Mi 10 بودند. در آن زمان، هیچ‌کدام از این نام‌ها در دسترس نبودند؛ در نتیجه، یک حدس و گمان ساده مشخص کرد که این گوشی Mi Mix 4 نیست و تا کنون نیز این امر صادق بوده است. اکنون اطلاعات جدید دیگری داریم مبنی بر آن که شیائومی در حال کار روی حداقل دو گوشی هوشمند در یک سری از محصولات خود است که یکی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دیگری با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تولید می‌شود.

شیائومی Gauguin و شیائومی Gauguin pro

بر اساس اخبار منتشر شده توسط XDA Developers، یکی از مدارک یافت شده در کد‌های MIUI 12 نشان می‌دهد شیائومی در نظر دارد دو گوشی تولید کند. این گوشی‌ها با نام «Gauguin» رمزگذاری شده‌اند که نشان می‌دهد این گوشی‌ها قرار است با یک نام بازاریابی منحصر به فرد در بازار ارائه شوند. البته این می‌تواند با توجه به استراتژی محصول و قرارگیری در مناطق مختلف تغییر کند. آنچه بیشتر محتمل اتفاق افتادن است، این است که این گوشی‌ها می‌توانند چند مشخصات اصلی خود را به اشترام بگذارند.

یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به این گوشی‌ها، تنظیمات دوربین چهارگانه عقب آن‌ها خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل استاندارد Gauguin دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی که، مدل بالاتر آن، Gauguin Pro دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل است. ایستگاه چت دیجیتالی Leaker در ادامه این اطلاعات را تأیید می‌کند و خاطرنشان می‌کند که هر دو مدل Gauguin و آپولو از یک الگو پیروی می‌کنند.

علاوه بر این، سه منطقه هند، چین و جهانی برای گوشی‌های هوشمند خانواده Gauguin در نظر گرفته شده است که نشان می‌دهد این گوشی‌ها برای هندوستان هم به صورت انحصاری تولید خواهند شد و در سایر بازار‌های بین‌المللی نیز در دسترس خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که شماره مدل Gauguin با J17 به پایان برسد در حالی که شماره مدل Gauguin Pro در انتها به J17 Pro می‌رسد. همچنین، انتظار می‌رد که هر دو گوشی هوشمند بر خلاف مدل اخیر کشف نشده رونمایی نشده Redmi K30 Ultra که احتمالا با پردازنده مدیاتک است، با پردازنده کوآلکام عرضه شود.

حدس و گمان

رشته‌های داخل MIUI 12 دارای برخی از خطا‌ها و ناسازگاری‌ها نیز هست که نشان می‌دهد شیائومی هنوز تصمیم درستی راجع به دو گوشی Gauguin نگرفته است. این اطلاعات حاکی از آن است که انواع چینی Gauguin و Gauguin Pro دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند، ولی هر دو نسخه آن برای بازار هند و جهانی، با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارائه خواهند شد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود این مسئله یک اطلاعات غلط است و صرفا نتیجه اشتباه کد‌هایی است که لو رفته‌اند.

ایستگاه چت دیجیتالی Leaker اعلام کرده است که مشخصات گسترده‌تر برای بازار چین و بازار بین‌المللی متغایر خواهند بود، اما در این مرحله، نمی‌توان این اطلاعات را تأیید یا رد کرد.

اطلاعات دیگری درباره مشخصات گسترده‌تر این دستگاه‌ها به جز دوربین آن‌ها نداریم. مشخص است که حسگر مورد استفاده روی دوربین چهارگانه این گوشی‌ها، همان حسگری است که روی نسل فعلی گوشی‌های شیائومی می‌بینیم. هیچ اطلاعات دیگری هم درباره مناطق عرضه این گوشی‌ها در دسترس نیست و تصمیم نهایی به عهده شرکت تولیدکننده یعنی، شیائومی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-07 09:59

افزودن دیدگاه جدید