کد مطلب: 

246116

بازگشایی گوگل تا سپتامبر به تعویق افتاد

شرکت گوگل به کارمندان خود اعلام کرد که به دلیل بالا رفتن آمار شیوع کرونا، باید یک ماه دیگر دورکار باشند.
بازگشایی گوگل تا سپتامبر به تعویق افتاد

به گزارش سیتنا، شرکت گوگل اواخر روز سه‌شنبه اعلام کرد که به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در برخی ایالت‌های آمریکا، بازگشایی دفاتر این شرکت در آمریکا تا دو ماه به تعویق افتاده است. کاترین ویلیامز، سخنگوی گوگل در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری رویترز داشت گفت که همه دفتر‌های ایالات متحده این شرکت حداقل تا هفتم سپتامبر بسته خواهند ماند.

گوگل در اواخر ماه می‌اعلام کرد که می‌تواند دفاتر خود را از ششم ژولیه در بیشتر شهر‌ها با تقریبا ۱۰ درصد از ظرفیت کارکنان خود بازگشایی کند و در صورت مساعد بودن شرایط، ظرفیت را در سپتامبر تا ۳۰ درصد افزایش دهد. ویلیامز گزارشی از بلومبرگ را تأیید کرد که یادداشت داخلی را برای کارمندان ارسال شده توسط یک مدیر اجرایی گوگل ذکر می‌کند.

کریس راکو، معاون امنیتی جهانی گوگل، در این یادداشت نوشت: برای همه شما که از خانه کار می‌کنید، این کار را ادامه دهید، مگر این که توسط مدیرتان به شما حرفی زده شود. انتظار نداریم که این رویه تا هفتم سپتامبر تغییری کند. وی افزود که افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده نشان می‌دهد که این ویروس هنوز زنده و آماده است تا قربانیان بیشتری بگیرد.

تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا در ماه ژوئن به گونه‌ای پیشرفت کرده است که میزان تلفات بیش از دو برابر گذشته شده است و در ۱۴ ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس این میزان بیشتر است. در آمریکا، میزان تلفات حداقل ۴۶ درصد است که این میزان در ماه گذشته، ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

روز سه‌شنبه گذشته، بر اساس گزارش رویتر، تنها موارد جدید کووید-۱۹ ایالات متحده بیش از ۴۷ هزار مورد افزایش یافته است. بزرگترین شیوع یک روزه از زمان شروع این بیماری، که منجر به از بین رفتن تقریباً ۵۱۰ هزار زندگی در سراسر جهان شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-04 09:40

افزودن دیدگاه جدید