کد مطلب: 

245766

مشخصات گوشی آینده آنر تائید شد

به تازگی مشخصات Honor X10 Max، گوشی میان‌رده آنر با نمایشگر بزرگ، در فضای مجازی منتشر شده است.
مشخصات گوشی آینده آنر تائید شد

به گزارش سیتنا، اکنون مدتی است که ما درباره یک گوشی بزرگ‌تر از Honor X10 خبر‌هایی می‌شنویم؛ امروز سرانجام خبر رسمی رسیدن آن در فضای مجازی منتشر شد. خبر جدید، نام دستگاه و زمان رونمایی رسمی آن را اعلام می‌کند.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از محصول آینده آنر، دستگاه بزرگ‌تر این شرکت Honor X10 Max نام خواهد داشت و در ۲ جولای به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

ویژگی‌های Honor X10 Max 

بر اساس پروفایل شبکه اجتماعی چینی Weibo، این دستگاه دارای نقطه اتصال 5G خواهد بود. حتی یک تصویر نیز از این گوشی هوشمند منتشر شده که ناچ قطره‌ای آن برای دوربین سلفی را نشان می‌دهد. حتی می‌توان در این تصویر اسکنر اثر انگشت را در سمت راست دستگاه، زیر دکمه تغییر میزان صدا مشاهده کرد.

حدود ۹۲ درصد کاربران اپل از iOS 13 استفاده می‌کنند

انتظار می‌رود که Honor X10 Max همان تجربه کاربری Magic را با Honor X10 ارائه دهد با این تفاوت که نمایشگر بزرگی برای این گوشی تعبیه شده است. گوشی Honor 8X نیز یک برادر Max داشت که هیچ‌وقت به بازار نرسید. در حالی که Honor 9X دارای یک نسخه بزرگ‌تر نیست، این نسل از میان‌رده‌های آنر به مدل‌های دارای صفحه نمایش بزرگ باز خواهند گشت.

هنوز مشخصات دیگری از این دستگاه وجود دارند که ما انتظار داریم آ‌ن‌ها را به زودی به دست بیاوریم. اکنون تنها ۱۰ روز تا رونمایی گوشی بزرگ آنر فاصله داریم و انتظار می‌رود چند تبلیغ دیگر از این دستگاه منتشر شود، اما یک افشاگر چیزی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد برگه رسمی مشخصات Honor X10 Max باشد. ما به دنبال تراشه Dimension 800، صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دیگر گوشی آینده آنر شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری UI 3.1.1 روی خود است. ابعاد کامل گوشی هوشمند مذکور ۱۷۴.۴۶ در ۸۴.۹۱ در ۸.۹ میلی متر است، وزن آن ۲۲۷ گرم اعلام شده و در سه رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-23 09:47

افزودن دیدگاه جدید