کد مطلب: 

244350

انتشار جدیدترین قابلیت توئیتر برای برخی سیستم عامل‌ها

شرکت توئیتر با انتشار بروزرسانی برای برخی سیستم عامل‌ها تشخیص طرفین مذاکره را برای کاربران خود آسان‌تر کرد.
انتشار جدیدترین قابلیت توئیتر برای برخی سیستم عامل‌ها

به گزارش سیتنا، شواهد حاکی از آن است که شرکت توئیتر در حال آزمایش روشی جدید برای شناسایی گفت‌وگو‌ها و افراد دخیل در آن است. طبق اطلاعات به دست آمده، این بروزرسانی باعث می‌شود که طرف صحبت هر شخص، بیش از پیش مشخص شود و کاربران از مخاطب صحبت‌های فرد مقابل در مذاکره آگاه شوند.

با توجه به تصویر متحرک منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی توئیتر، قالب جدید با استفاده از خطوط فرو رفته، طرف صحبت افراد را مشخص می‌سازد و به این ترتیب کاربران می‌توانند از محتوای گفت‌وگو بین اشخاص با وضوح بیشتری مطلع شوند. چنین قابلیتی برای پست‌هایی با بازخورد بالا بسیار کارآمد است و به کاربران در درک بیشتر مصاحبه‌ها کمک می‌کند.

شرکت توئیتر در پست خود نوشت: «مصاحبه شما قلب پلتفرم توئیتر است، در نتیجه ما همواره تلاش داریم تا خواندن آن را برای شما آسان‌تر کنیم. از هم اکنون، ممکن است برخی افراد شاهد قالبی جدید در توئیتر خود باشند. این قابلیت جدید خطوط و فرورفتگی‌هایی را به صفحه اضافه می‌کند و مخاطب افراد را نمایان می‌سازد". گفتنی است که پلتفرم توئیتر مدت یک سال چنین قابلیتی را تحت نظر خود داشته و بر روی آن آزمایش‌های متعددی را انجام داده است.

همچنین یکی از محققان این مجموعه در اوایل ماه آپریل تصویری از نمونه اولیه بروزرسانی را به اشتراک گذشته بود که نشانگر نحوه عملکرد این قابلیت بود. توئیتر پیش‌تر نیز چندین قالب مختلف را برای پلتفرم خود امتحان کرده بود که افزایش برچسب بر روی رشته‌های مصاحبه را نیز شامل می‌شد. برای مثال در فوریه، قابلیت مشابه با بروزرسانی امروز توئیتر برای کاربران سیستم عامل‌های iOS منتشر شده بود که به نظر می‌آید حالا به تکامل رسیده است. از آن‌جایی که این برنامه یک پلتفرم اجتماعی است، شرکت توئیتر ابتدا آن را برای کاربران iOS و وب‌سایت عرضه و در صورت مثبت بودن بازخورد‌ها آن را برای تمامی سیستم عامل‌ها منتشر می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-07 09:58

افزودن دیدگاه جدید