کد مطلب: 

244063

مایکروسافت برای تغییر مرورگر کاربران از کروم به Edge در تلاش است

مایکروسافت با روش‌های جدید کاربران خود را به استفاده از مرورگر Edge تشویق می‌کند.
مایکروسافت برای تغییر مرورگر کاربران از کروم به Edge در تلاش است

به گزارش سیتنا، اکنون سال‌هاست که گوگل تبلیغات پاپ‌آپ را در صفحات وب خود قرار داده و ازین طریق به مردم پیشنهاد می‌کند از مرورگر کروم استفاده کنند. در این تبلیغات گفته می‌شود این مرورگر دارای عملکردی سریع‌تر و امنیت بالاتر است. اکنون مایکروسافت در حال اجرایی کردن همین ایده است، البته این شرکت از مزیت سرویس ایمیل خود استفاده می‌کند و با این روش به کاربران خود اصرار می‌کند به مرورگر Edge بهبود یافته استفاده کنند.

تبلیغات مایکروسافت برای استفاده از Edge

بالای وبسایت Outlook (سرویس ایمیل مایکروسافت) تبلیغ شعاری "Microsoft Edge + Outlook = Better together" یادداشت شده است. این شعار بدان معناست که برای داشتن بهترین تجربه کاربری از هم از مرورگر مایکروسافت و هم از Outlook استفاده کنید. پس از کلیک کردن روی لینک داده شده، شما به صفحه‌ای برای دانلود برنامه Edge فرستاده می‌شود. اما سایت مشخص نمی‌کند که مایکروسافت به چه طریقی فکر می‌کند فناوری آن بهتر کار می‌کند. تبلیغات دیگری نیز در این صفحه قابل مشاهده هستند.

روش‌های مختلف تبلیغات غول‌های فناوری برای مرورگرها

این تبلیغات نمونه جدیدی از عملکرد غول‌های فناوری است که از قدرت خود در یک دامنه برای تبلیغ مرورگرهایشان استفاده می‌کنند. مایکروسافت همچنین با استفاده از تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۰ از مردم خواسته است که مرورگر Edge را دانلود کنند. همچنین اپل با وجود اینکه به کاربران خود اجازه می‌دهد از به مرورگر‌های شخص ثالث در آیفون و آیپد استفاده کنند، اما به آن‌ها می‌گوید که لازم است نرم‌افزار‌های خود را بر پایه فناوری مرورگر سافاری قرار دهند.

اکنون کروم با داشتن ۶۴ درصد از کاربران، فعالیت وب را تحت تسلط خود درآورده است. سال‌ها پیش اینترنت اکسپلورر توسط مایکروسافت عرضه شد و پس از آن به دلیل شکست با Edge جایگزین شد. اما باز هم شکست خورد، در نتیجه آن را بر پایه Chromium، بیس منبع باز گوگل برای کروم، بازسازی کرد. این نسخه جدید Edge هم اکنون برای دانلود در دسترس است. مایکروسافت قصد دارد در اواخر بهار امسال آن را به طور گسترده از طریق Windows Update توزیع کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-27 15:02

افزودن دیدگاه جدید