کد مطلب: 

244050

محدودیت خدمات ارسال محموله آمازون در فرانسه

طبق رای دادگاه استیناف در فرانسه، آمازون فقط می تواند کالاهای اساسی را در فرانسه ارسال کند تا سلامت کارگرانش طی بحران کرونا تضمین شود.
محدودیت خدمات ارسال محموله آمازون در فرانسه

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت،در اوایل ماه آوریل دادگاهی در فرانسه اعلام کرد شرکت آمازون فقط می تواند سفارش کالاهای اساسی را تامین کند. هدف دادگاه آن بود که کارگران شرکت را در برابر ابتلا به ویروس کرونا محافظت کند. 

این شرکت خرده فروشی آنلاین به رای دادگاه اعتراض کرد. اما به نظر می رسد اعتراض آن نیز به جایی نرسیده است. طبق گزارشی که نیویورک تایمز تهیه کرده ، دادگاه استیناف ورسای، رای دادگاه پیشین را تایید کرده است.به این ترتیب تا زمانیکه ارزیابی ریسک انبارهای آمازون با همکاری اتحادیه های فرانسوی انجام شود، این شرکت فقط می تواند از کالاهای بهداشتی، مواد غذایی، غذای حیوانات اهلی و دستگاه های الکترونیکی سفارش دریافت کند.

به ازای ارسال هر محموله خلاف رای دادگاه ، آمازون باید ۱۰۰ هزار یورو جریمه پرداخت کند. دادگاه ورسای همچنین یافته های دادگاه قبلی درباره آمازون را تایید کرده است. در دادگاه اول اعلام شد آمازون نتوانسته شرایط بهداشتی ملزوم را در برخی فضاها (مانند رختکن) برای کارمندانش فراهم کند.

همچنین آمازون باید سلامت روانی کارگرانش را هنگام بررسی دوباره جدول کاری و گروهی در نظر بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-27 10:41

افزودن دیدگاه جدید