کد مطلب: 

243756

ثبت ابتلا به ویروس کرونا در ۷۵ درصد انبارهای آمازون در آمریکا

گزارش دو گروه حمایت از حقوق کارگران نشان می دهد در حدود ۷۵ درصد از انبارهای آمازون در آمریکا یک مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.
ثبت ابتلا به ویروس کرونا در ۷۵ درصد انبارهای آمازون در آمریکا

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی میل، گزارشی جدید از وضعیت کارگران آمازون نشان می دهد  در بیش از نصف انبارهای این شرکت در آمریکا موارد ابتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است. در این گزارش پیش بینی شده طی هفته های آینده ویروس با سرعت زیادی میان کارگران منتشر می شود.

گروه های حمایت از حقوق کارگران Athena Coalitionو Hedge Clippers با استفاده از اطلاعات سازمان های بهداشتی دولت و همچنین منابع خبری ملی و محلی این گزارش را تهیه کرده اند.

در این گزارش اشاره شده از ۱۴ آوریل در حدود ۷۵ درصد از ۱۱۰ انبار آمازون در آمریکا حداقل یک مورد ابتلا به ویروس کووید۱۹ را ثبت کرده اند. این گروه ها پیش بینی می کنند بدون اقدامات لازم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا میان کارگران آمازون به سرعت افزایش می یابد.

در این گزارش آمده است: شرکت باید از سلامت و ایمنی بیش از ۲۵۰ هزار نفر در ۱۱۰ انبار خود در سراسر آمریکا، پیمانکاران ارسال محموله و ۷۵ هزار راننده محافظت کند.  

گروه های حمایت از کارگران مذکور معتقدند سیاست های ایمنی آمازون برای محافظت از کارگران ناکافی است و بار زیادی را روی دوش افراد رنگین پوست گذاشته که ۵۸ درصد از کارگران انبارها را تشکیل می دهند.

شیوع ویروس کرونا روی کارگران انبارهای آمازون تاثیر مخربی نه تنها روی کارمندان پیمانکاران بلکه روی تمام مشتریان  آمازون خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-18 12:49

افزودن دیدگاه جدید