کد مطلب: 

243735

چالش سگ شدن سه پسر بجنوردی/ با لباس دخترانه قلاده به گردن پسر دیگر می بستند

سه پسر ۱۷، ۱۹ و ۲۱ ساله با پوشیدن لباس زنانه در انظار عمومی ظاهر شده و یک تن از آنان با بستن قلاده به گردن دیگری، وی را در حالی که چهاردست و پا روی زمین راه می رفت از مسیرهای اصلی مرکز شهر عبور می داد و فرد دیگر از این حرکات فیلمبرداری می کرد.
چالش سگ شدن سه پسر بجنوردی/ با لباس دخترانه قلاده به گردن پسر دیگر می بستند

به گزارش ایرنا، سه جوان بجنوردی که تصاویر رفتارهای هنجارشکنانه ارتکابی خود را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، توسط پلیس امنیت و فتای خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده پلیس فتای خراسان شمالی گفت: این افراد که ۱۷، ۱۹ و ۲۱ سال داشتند، با پوشیدن لباس زنانه در انظار عمومی ظاهر شده و یک تن از آنان با بستن قلاده به گردن دیگری، وی را در حالی که چهاردست و پا روی زمین راه می رفت از مسیرهای اصلی مرکز شهر عبور می داد و فرد دیگر از این حرکات فیلمبرداری کرده و سپس آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

سرگرد شاکری با اشاره به واکنش مردم به این رفتارهای غیرمتعارف و به دور از شئونات انسانی افزود: پس از نشر این تصاویر در فضای رسانه ای، پلیس با جدیت وارد عمل شده و این هنجارشکنان را در ۱۲ ساعت شناسایی و نسبت به بازداشت آنان اقدام کرد.

جوانان مزبور با ابراز ندامت از رفتار خود، علت این اقدام نامتعارف را چالش جرات، شوخی و شرط بندی با دوستان خود عنوان کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-17 23:43

افزودن دیدگاه جدید