کد مطلب: 

243660

آسان‌ترین روش اتصال تلفن هوشمند و رایانه چیست؟

مایکروسافت و سامسونگ به تازگی روشی جدید برای انتقال فایل بین رایانه و گوشی به کاربران خود ارائه کرده‌اند.
آسان‌ترین روش اتصال تلفن هوشمند و رایانه چیست؟

به گزارش سیتنا، انتقال فایل بین رایانه و تلفن هوشمند می‌تواند از طریق کابل یا ارسال ایمیل انجام شود، اما اکنون مایکروسافت و سامسونگ راه بهتری برای آن دارند. جدیدترین نسخه بیلد داخلی ویندوز ۱۰ شما اجازه می‌دهد که به راحتی فایل مورد نظر خود را انتخاب و روی وای‌فای رها کنید تا از این طریق بتوانید به همه دستگاه‌های پشتیبانی شده سامسونگ، ماننند گلکسی S20 و S10 فایل ارسال کنید.

امکانات جدید مایکروسافت برای ارتباط گوشی و رایانه

مایکروسافت مدتی است شروع به پروژه‌ای کرده که نتیجه آن آسانی ارتباط گوشی هوشمند اندروید/سامسونگ با رایانه‌های شخصی است. ماه پیش این شرکت یک قابلیت جدید را معرفی کرد که به وسیله آن به راحتی می‌توان قابلیت کپی و الصاق را از ویندوز ۱۰ روی گوشی‌های هوشمند سامسونگ انجام داد. همچنین شما می‌توانید از هر گوشی هوشمند پیام دریافت کرده و به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. برنامه‌های شخص ثالث سال‌هاست که ویژگی‌های مشابهی را پشتیبانی می‌کنند، اما بودن این قابلیت‌های روی ویندوز، کار کاربران اصلی را آسان‌تر می‌کند.

روش اتصال رایانه به تلفن همراه

تمام آنچه شما نیاز دارید برنامه "تلفن شما/ Your Phone" مایکروسافت و "پیوند به ویندوز/ Link to Windows" سامسونگ است. می‌توانید روی پرونده‌ها یا عکس‌هایی را که می‌خواهید از تلفن خود جابجا کنید فشار دهید، سپس تمام موارد مورد نظر برای انتقال به رایانه شخصی خود را انتخاب کنید. برای انتقال فایل‌ها از رایانه به تلفن، کافی است آن‌ها را به پنجره "تلفن شما" بکشید و رها کنید.

محدودیت‌های برنامه Your Phone

چند هشدار نیز برای این کار وجود دارد. برای مثال اندازه فایل‌های ارسلی به ۵۱۲ مگابایت محدود می‌شود، بنابراین برای دریافت فیلم‌های HD بزرگتر از رایانه به تلفن خود باید از طریق دیگری اقدام کنید. نقل و انتقالات نیز به ۱۰۰ پرونده محدود می‌شود، بنابراین ارسال دسته زیادی از عکس‌ها از تلفن شما به رایانه شخصی نیز کاملاً یکپارچه انجام نخواهد شد. همچنین به یاد داشته باشید که تلفن و رایانه شخصی شما باید به شبکه WiFi یکسانی متصل باشد و این سرویس نیاز به پیوند سامسونگ به ویندوز ۱.۵ دارد، که لزوماً در همه دستگاه‌های Galaxy پشتیبانی نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-15 13:56

افزودن دیدگاه جدید