کد مطلب: 

243626

ارائه‌ نسخه iOS و تحت وب شبکه «شاد»؛ ویژه‌ی دانش اموزان و معلمان مدارس ابتدایی (Shaddl.medu.ir)

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از آماده سازی نسخه‌ تحت وب و آی.او.اس شبکه شاد خبر داد و گفت: این نسخه‌ها از هم اکنون قابل دریافت و استفاده است.
ارائه‌ نسخه iOS و تحت وب شبکه «شاد»؛ ویژه‌ی دانش اموزان و معلمان مدارس ابتدایی (Shaddl.medu.ir)

به گزارش سیتنا، مهدی شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوال تعدادی از والدین مبنی بر در دسترس نبودن نسخه آی.او.اس (iOS) شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» اظهار کرد: نسخه قابل استفاده در iOS و نسخه تحت وب شاد از روز دوشنبه ارائه شده است.

وی درباره نگرانی اولیا از انجام حضور و غیاب در کلاس‌های مجازی در حالی که برخی هنوز موفق به نصب و راه‌اندازی این شبکه نشده‌اند گفت: بعد از اینکه عضوگیری به طور کامل انجام شد و مطمئن شدیم همه کلاس‌ها تشکیل شده است در فاز بعدی حضور و غیاب انجام می‌شود و تا سامانه تکمیل نشود و فرایند آموزش شروع نشود نگرانی از بابت حضور و غیاب وجود ندارد.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: فرایند تکمیل اطلاعات در حال انجام است تا ۱۴ میلیون دانش آموز به شبکه اضافه شوند.

گفتنی است؛ مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس ‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2020-04-14 16:03

افزودن دیدگاه جدید