کد مطلب: 

243575

دستگاهی مرموز از Realme با پشتیبانی از اینترنت 5G دیده شد!

به تازگی یک دستگاه مرموز از شرکت ریملی با توانایی پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم دیده شده است.
دستگاهی مرموز از Realme با پشتیبانی از اینترنت 5G دیده شد!

به گزارش سیتنا، ریلمی مانند بسیاری از شرکت‌ها تاثیر شیوع ویروس کرونا و اختلالات پیش‌آمده به دلیل آن را به خوبی حس کرد. تاکنون چندین برنامه این شرکت برای عرضه دستگاه‌های جدیدش به دلیل COVID-19 لغو شده است. بیشتر از همه گوشی‌ها، لغو شدن عرضه Narzo 10 در هند به چشم آمد.

به هر حال ما اکنون مدتی است که صحبت‌های متنوعی از دستگاه‌های Realme X3 می‌شنویم. برای مثال X3 SuperZoom به تازگی موفق به کسب گواهی‌ها لازم و پشت سر گذاشتن تست سایت GeekBench شده است.

دستگاهی مرموز از شرکت ریلمی

اما اکنون یک دستگاه مرموز از این شرکت هنگامی که در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های صدور گواهینامه در Cines 3C و MIIT دیده شده است. متاسفانه ما در حال حاضر نام تجاری این محصول را در دست نداریم. البته کد آن را داریم که RMX2142 است و ما را بر این باور می‌دارد که احتمالا این دستگاه برای خانواده X3 و مرتبط با X3 SuperZoom است. همچنین این دستگاه می‌تواند Realme Narzo 10 باشد که مدتهاست شایعاتی از آن می‌شنویم. به هر حال اگر ما بخوایم یک حدس حساب شده در این باره بزنیم باید بگوییم که این دستگاه احتمالا Realme X3 یا مدل بسیار مشابه با آن خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده از RMX2142 ریلمی

تنها اطلاعاتی که ما از RMX2142 به دلیل گواهی‌های منتشر شده از آن داریم این است که این دستگاه از اینترنت 5G و شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. حال اگر بخواهیم فرضیه‌های بهتری را در اینجا ارائه دهیم، باید بگوییم که بر اساس اطلاعات منتشر شده از GeekBench گوشی Realme X3 SuperZoom از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵+ بهره خواهد برد. با توجه به این مسئله که این دستگاه مرموز دارای مودم 5G است احتمال دارد که در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۶5G استفاده کند. یا حتی ممکن گزینه دیگر مقرون به صرفه‌ای در ابعاد MediaTek برای آن انتخاب شود.

در همه بررسی‌‎های انجام شده ما به این نتیجه رسیده‌ایم که دستگاه مرموز ریلمی از خانواده Realme X3 است. امیدواریم که اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاوریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-13 10:43

افزودن دیدگاه جدید