کد مطلب: 

243091

ویروس کرونا میلیون‌ها آمریکایی را بدون دسترسی به اینترنت خانه‌نشین کرد

در شرایطی که کرونا بخش اعظم مردم آمریکا را خانه نشین کرده، میلیون‌ها نفر از ساکنان این کشور برای انجام امور حرفه‌ای، شخصی و خرید به اینترنت دسترسی ندارند.
ویروس کرونا میلیون‌ها آمریکایی را بدون دسترسی به اینترنت خانه‌نشین کرد

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان بی سی، بررسی که توسط این شبکه تلویزیونی و بر اساس داده‌های مربوط به وزارت کار و سرشماری‌های عمومی آمریکا در سال‌های گذشته صورت گرفته، نشان می‌دهد تنها ۷ درصد از افراد شاغل در آمریکا قبل از آغاز شیوع ویروس کرونا در ادارات و شرکت‌هایی کار می‌کردند که در آنها به دورکاری با استفاده از اینترنت تشویق می‌شدند.

بررسی‌های مؤسسه پیو نشان می‌دهد بخش اعظم این مشاغل در اختیار افرادی خاص و دارای درآمد بالا بوده‌اند و تنها یک درصد از شاغلان بخش خصوصی در آمریکا با متوسط درآمد کمتر از ۱۳.۲۵ دلار در ساعت امکان دورکاری داشته‌اند.

بر طبق همین بررسی میلیون‌ها خانوار به خصوص در ایالات غربی آمریکا در منازل خود به اینترنت دسترسی ندارند و البته این مشکل در بسیاری از ایالات مرکزی و شمالی آمریکا نیز وجود دارد. تنها ایالات جنوب شرقی آمریکا از نظر دسترسی به اینترنت در منازل وضعیت مطلوبی دارند و میزان دسترسی خانوارها به اینترنت در آنها در مجموع از ۵۰ درصد فراتر می‌رود.

اما در مورد اکثر ایالات واقع در مرکز، غرب و شمال آمریکا تنها بین ۵ تا ۳۰ درصد خانوارها به اینترنت خانگی دسترسی دارند و این امر انجام امور روزمره مانند خرید، یادگیری آنلاین، دورکاری و غیره را ناممکن می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-28 11:24

افزودن دیدگاه جدید