کد مطلب: 

241777

نخستین تلفن همراه نسل پنجم سونی در راه است

سونی آماده شده تا اولین گوشی نسل پنجم خود را روانه بازار کند و برخی منابع خبری می گویند این گوشی یک مدل به روزشده از سری گوشی های ایکس پریا 1 است.
نخستین تلفن همراه نسل پنجم سونی در راه است

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، برخی سایت های خبری اخبار و اطلاعاتی در مورد گوشی نسل پنجم سونی منتشر کرده اند. سونی در سال ۲۰۲۰ دو گوشی به نام های Xperia 1 II  و  Xperia 10 IIعرضه خواهد کرد.

Xperia 1 II دارای نمایشگر 6.5 اینچی با دقت 4K بوده و با خدمات نسل پنجم تلفن همراه سازگار خواهد بود،ولی برای استفاده بر روی طیف فرکانسی پایین و متوسط طراحی شده است. پردازنده اسنپ دراگون 865 هم در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. نرخ تازه سازی نمایشگر این گوشی هم 90 هرتز است.

از جمله دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، توان زوم ۳ ایکس به جای ۲ ایکس، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

گوشی Xperia 10 II هم دارای نمایشگر 6 اینچی است و با شبکه های نسل چهارم ال تی ای سازگاری دارد. 4 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون 665 برای این گوشی درنظر گرفته شده است. سه دوربین 8، 12 و 8 مگاپیکسلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-24 10:16

افزودن دیدگاه جدید