کد مطلب: 

241038

عرضه‌ی ۳۰ میلیون سابقه تراکنش کارت‌های بانکی در "وب تاریک"

سوابق پرداخت ۳۰ میلیون سابقه تراکنش کارت های نقدی و اعتبار ی مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در آمریکا برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. این اطلاعات در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی سرقت شده اند.
عرضه‌ی ۳۰ میلیون سابقه تراکنش کارت‌های بانکی در "وب تاریک"

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی میل، اطلاعات کارت های اعتباری و نقدی که از فروشگاه زنجیره ای Wama در آمریکا سرقت شده اکنون در وب تاریک برای فروش عرضه شده است.

طبق گزارش شرکت امنیت سایبریGemini Advisory، اطلاعات سرقت شده در یک بازار وب تاریک برای فروش عرضه شده و شامل سوابق پرداخت بیش از ۳۰ میلیون کارت نقدی و اعتباری است که از صدها فروشگاه در سراسر آمریکا جمع آوری شده است.

محققان شرکت Gemini Advisoryدر بیانیه ای نوشته اند: طی این عملیات هک سوابق بیش از ۳۰ میلیون پرداخت در ۸۵۰ فروشگاه Wamaسرقت شده اند. این یکی از بزرگترین عملیات های نشت اطلاعات کارت های بانکی  در ۲۰۱۹ به حساب می آید.

مخزن اطلاعاتی سرقت شده شامل اطلاعات یک میلیون نفر  در ۴۰ ایالت آمریکا است. بیشتر قربانیان این عملات هک ساکن ایالت های فلوریدا، نیوجرسی و پنسیلوانیا هستند.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که نشت اطلاعات در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اتفاق افتاده است.

هرچند شرکت Wama ادعا می کند در این عملیات اطلاعات مشتریانی که فقط از دستگاه خودپرداز استفاده کرده اند، شماره CVV و رمز کارت آنها سرقت نشده، اما وب سایتZDNet گزارش داده، شماره CVV افراد بین اطلاعات سرقت شده بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-02 16:29

افزودن دیدگاه جدید