کد مطلب: 

240191

اطلاعات جدیدی از دو میان‌رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از دو گوشی میان رده گلکسی A51 و A71 منتشر شده است که تاریخ عرضه آن‌ها را تائید می‌کند.
اطلاعات جدیدی از دو میان‌رده سامسونگ گلکسی A51 و A71 منتشر شد

به گزارش سیتنا، مدتی پیش بود که اخبار زیادی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A51 و A71 سراسر فضای مجازی را پر کرده بود. این دو گوشی جدیدترین اعضای خانواده میا‌ن‌رده‌های سامسونگ هستند و به همین دلیل افراد زیادی برای خرید آن‌ها انتظار می‌کشند. به تازگی خبر‌های جدیدی از فروش این گوشی منتشر شده است.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از میان رده‌گلکسی A51

ارسال اولین دستگاه‌های سامسونگ گلکسی A51 در اروپا از ۱۷ ژانویه آغاز می‌شود، زیرا سه فروشگاه هلندی شروع به پذیرش پیش خرید سفارشات این محصول را با قیمت ۳۷۰ یورو کرد‌ه‌اند.

فروشگاه‌های Mobiel، BelSimpel و Cool Blue گلکسی A51 را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در سایت خود برای فروش قرار داده‌اند. قیمت فوق برای یک دستگاه بدون سیم کارت است، اما دو فروشگاه اول نیز می‌توانند به شما برای یافتن بهترین قیمت در اپراتور‌ها برای خرید سیم‌کارت کمک کنند. این در حالی است که شرکت سوم به خریداران خود کاور ۳۰ یورویی این محصول را با قیمت ۱۴ یورو به فروش می‌رسانند.

اطلاعات منتشر شده از فروش گلکسی A71

سامسونگ گلکسی A71 نیز در مرحله پیش سفارش است و قیمتی برابر ۴۷۰ یورو خواهد داشت. دو فروشگاه Mobiel و Cool Blue می‌گویند که انتظار دارند این محصولات را در تاریخ ۳۱ ژانویه برای خریداران بفرستند. باز هم، شما بین سه گزینه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای حق انتخاب دارید.

سامسونگ گلکسی A51 و A71 باید تقریباً همزمان با هلند به سایر نقاط اروپا نیز ارسال شوند. سایر بازار‌ها باید به زودی فعالیت‌های پیش سفارش خود را آغاز A71کرده و به خریداران سرویس‌دهی کنند. سامسونگ در خانواده میان‌رده خود تنوع بسیار زیادی ایجاد کرده و همین امر موجب شده است که طرفداران بسیاری به خود جذب کند. این شرکت را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نشان دادن موفقیت‌های مکرر دانست. سامسونگ توانسته است با توجه به نیاز کاربران خود و ارائه دستگاه‌های مقرون به صرفه در کنار پرچمداران گران قیمت افراد زیادی را به برند خود عادت دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-08 10:42

افزودن دیدگاه جدید