کد مطلب: 

239391

در نمایشگاه تلکام پلاس امسال، در فضایی کوچک محتوایی بسیار فاخر ارائه شد (+فیلم)

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: علی رغم وجود مشکلات در برگزاری نمایشگاه تلکام، شرکت‌ها توانستند در فضایی کوچک محتوای بسیار فاخری را ارائه دهند
در نمایشگاه تلکام پلاس امسال، در فضایی کوچک محتوایی بسیار فاخر ارائه شد (+فیلم)

مهندس فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون اریابی از برگزاری نمایشگاه تلکام پلاس 98، گفت: اصل نمایشگاه امسال این بود که اعلام کنیم، زنده‌ و در حال فعالیت‌ هستیم که اگر این کار را نمی‌کردیم با انفجار درونی مواجه می‌شدیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های ما کارهای تحقیقاتی ارزنده انجام داده‌اند که باید مردم، مصرف کنندگان و دستگاه‌های اجرایی مطلع می‌شدند که در مناسبتی این را ابراز می کردیم. نمایشگاه امسال در موعد مقرر برگزار نشد و ما نیز نمی‌توانستیم تا سال دیگر صبر کنیم.

رستگار افزود: مجموعه‌ی شرکت‌های ما به برکت داشتن R&D های قوی حرکت دینامیکی دارند و رکود بازار و کمبود سفارش ها مانعی در فعالیت‌های مهندسی آنها ایجاد نکرده است و ما نیز باید این مباحث را در محلی اظهار می‌کردیم؛ وگرنه شرکت‌ها ناامید می‌شدند که ما این همه کار کردیم ولی کسی خبردار نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها برای ما از واجبات است. ما 150 عضو در سندیکای صنعت مخابرات و نزدیک 100 عضو در اتحادیه‌ی مشاوران و پیمانکاران و صادرکنندگان داریم. مگر می‌توانیم پتانسیل و توانایی های خودمان را ابراز نکنیم؟

رستگار خاطرنشان کرد: به هر روشی که لازم باشد، این کار باید انجام شود. با وجود تمام  کمبودها و کاستی‌ها و پر بودن تقویم نمایشگاهی، این نمایشگاه شکل گرفت که این اصل هدف ما بود و دوم اینکه شرکت های عضو سندیکا و اتجادیه در فضایی بتوانند توانمندی هایی که به آن دسترسی پیدا کرده‌اند را به بازدیدکنندگان نشان دهند. بنده تشکر می‌کنم که به نحو بسیار مطلوب و  ارزنده ای این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در برگزاری نمایشگاه، شرکت‌ها توانستند در فضایی کوچک محتوایی بسیار فاخر را ارائه دهند و این باعث شد دوباره کار به جریان بیافتد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: اتفاقی که در سال آینده می‌افتد کاملا متفاوت با امسال خواهد بود. شکل و شمایل و فاصله ای که بین سالن های همایش و نشست بود می‌توانست مشکل ایجاد کند که به امید خدا در سال آینده این موارد رفع خواهد شد.

وی افزود: شخص آقای وزیر بر روی نمایشگاه بسیار تاکید داشتند و از آنجاکه در سفر بودند از طریق مدیران ارشد وزرت ارتباطات پیگیر بودند. معاون ایشان در بازدیدهای خود رضایتمندی شان را اعلام کرد و از همکاری این وزارتخانه در سال آینده خبر داد؛ و این ها همه نعمت هستند. همین که فضا تغییر کند و جامعه توجهش به این مورد جلب شود و نهادهای دولتی بدانند اگر کار خوبی را به بخش خصوصی بسپارند به نحو مطلوب جلو می‌برد، همه برای ما دستاورد است.

فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-25 15:17

افزودن دیدگاه جدید