کد مطلب: 

236146

عکس‌های مرد شیطان‌صفت با مسئولان فتوشاپی بود!

مرد شیک‌پوش که با دستکاری عکس‌هایش در محیط فتوشاپ و جای‌دادن تصویر خودش کنار شخصیت‌ها، زنان و دختران را فریب می‌داد، سرانجام به دام پلیس افتاد.
عکس‌های مرد شیطان‌صفت با مسئولان فتوشاپی بود!

به گزارش آرشیو رکنا، چندی پیش زن جوانی به اداره پلیس رفت و از مردی به اتهام آزار و اذیت و اخاذی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: اواخر سال گذشته بود که مرد ناشناسی از طریق تلگرام پیامی به گوشی‌ام فرستاد. از آنجایی که شماره برای من نا‌آشنا بود، توجهی به پیام نکردم تا اینکه مرد ناشناس چند عکس که در کنار افراد مشهور و مقامات کشوری گرفته شده بود برای من ارسال کرد. عکس‌های او نشان می‌داد که مرد شیک‌پوش و آراسته‌ای است که با افرادی مهم ارتباط دارد به همین دلیل به او اعتماد کردم و بدین ترتیب ارتباط پیامکی من با مرد ناشناس که خودش را فرشید معرفی کرده بود، بر قرار شد. مدتی با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم و او همیشه خودش را فرد مهمی معرفی می‌کرد که قادر است هر مشکلی را حل کند.

وی ادامه داد: چندی قبل یکی از دوستانم به نام شهره پیش من آمد و گفت قرار است با پسر جوانی به نام قباد ازدواج کند. شهره نگران بود و از من خواست تا درباره قباد تحقیق کنم. وقتی شهره از من درخواست کمک کرد ناخودآگاه به فکر فرشید افتادم و با تلفن همراهش تماس گرفتم و از او خواستم تا درباره قباد تحقیق کند.

چند روز بعد فرشید با من تماس گرفت و گفت اطلاعات زیادی درباره قباد به دست آورده است و با من قرار گذاشت تا درباره او با هم حرف بزنیم. روز حادثه در یکی از خیابان‌های شمالی تهران فرشید مرا سوار خودروی پرایدی که در مکان مناسبی با هم حرف بزنیم. دقایقی بعد او  ناگهان وارد پارکینگ ساختمان چند طبقه‌ای شد. در حالی که شوکه شده بودم و قصد داشتم درخواست کمک کنم، فرشید مرا تهدید کرد و گفت اگر سر و صدا کنم، بلایی سر من می‌آورد. او به زور مرا به داخل آپارتمانش برد و مرا آزار و اذیت کرد و از آن روز به بعد هم از من اخاذی می‌کند. همان روز متوجه شدم عکس‌های مرد شیطان‌صفت با مسئولان فتوشاپی است.

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران خیلی زود مرد شیطان‌صفت را بازداشت کردند. مأموران در بازرسی از گوشی متهم تعداد زیادی عکس دختران و زنان جوان را کشف کردند که حکایت از آن داشت همه قربانی نقشه شیطانی او شده‌اند. متهم در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد و گفت: فرد سرشناسی است و شاکی هم با میل خودش به خانه او آمده است. متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی سیفی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-29 09:07

افزودن دیدگاه جدید