کد مطلب: 

234924

مایکروسافت از هدفون بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

مایکروسافت در رویدادی که اخیرا برگزار کرده است از Surface Earbuds، هدفون بی‌سیم جدید خود با ظاهری عجیب، رونمایی کرد.
مایکروسافت از هدفون بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

به گزارش سیتنا، اخیرا خبری در فضای مجازی درباره محصول جدید مایکروسافت منتشر شد که بسیاری را شگفت زده کرد. در حالی که دو روز پیش مایکروسافت از نسخه جدید و بروزرسانی شده تبلت خود با نام Surface Pro hybrid با همان طراحی ظاهری قبلی و با قیمتی مناسب رونمایی کرد، ما اطلاعات زیادی درباره هدفون‌های بی‌سیم تازه کار این شرکت از منابع معتبر فناوری به دست نیاوردیم.

رونمایی مایکروسافت از Surface Earbuds

البته با وجود این شرایط باز هم این گجت جدید رونمایی شده و ما اکنون می‌توانیم به اطلاعات آن دسترسی داشته باشیم. این گجت‌های جدید که مدتی بود منتظرشان بودیم Surface Earbuds نام دارند. مایکروسافت این محصول جدید خود را برای رقابت با ایرپاد‌های اپل تولید کرده، اما مسئله‌ای در این میان وجود دارد که کمی رقابت را از گذشته سخت‌تر می‌کند. این شرکت مبتنی بر ردموند برچسب قیمتی بالاتر از ۲۴۹ دلار روی Surface Earbuds گذاشته که در واقع گران‌تر از هدفون‌های بی‌سیم آمازون (Echo Buds) با قیمت ۱۲۹ دلار است.

طراحی عجیب هدفون‌های جدید مایکروسافت

کاملا واضح است که مایکروسافت بدون در نظر گرفتن ورزشکاران حرفه‌ای این هدفون‌های بی‌سیم براق و جذاب را طراحی کرده و هدف خود را روی ترکیبی از استایل راحتی متمرکز کرده است. مطمئنا برای اینکه راحتی آن‌ها را امتحان کنیم باید کمی بیشتر صبر کنیم که این هدفون‌های بی‌سیم را در دنیای واقعی ببینیم و تجربه کاربران از آن‌ها را بررسی کنیم، اما در زمینه طراحی باید بگوییم که هرکسی در نگاه اول جذب Surface Earbuds نمی‌شود. در حالی که مطمئناً برای شکل منحصر به فرد این هدفون‌ها از شرکت سازنده آن‌ها قدردانی می‌کنیم باید بگوییم که شکل دایره‌ای و طراحی کلی آن در نگاه اول کمی مسخره به نظر می‌رسد.

در نیمه پر لیوان ساخته جدید مایکروسافت باید بگوییم که این شرکت ادعا می‌کند هدفون‌های جدید آن توانایی تولید صدای بی‌نظیری دارد که البته به طور طبیعی ما همیشه شنیدن همچنین جمله‌ای را در هنگام رونمایی وسایلی مانند Surface Earbuds انتظار داریم. علاوه بر این ادعا، هدفون‌های بی‌سیم مایکروسافت توانایی نگه داشتن شارژ تا ۲۴ ساعت را داشته و دارای فیلتر‌های اختصاصی برای کاهش نویز سطح بالا هستند. همچنین این دستگاه‌ها دو میکروفون دارند که هر دوی آن‌ها هنگام مکالمه روی صدا تمرکز می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-05 12:50

افزودن دیدگاه جدید