کد مطلب: 

234275

تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل بهبود یافت

با افزایش اهمیت حفظ حریم شخصی، اپلیکیشن های پرطرفدار تنظیمات خود را در این زمینه دقیق تر کرده اند و برنامه نقشه گوگل هم در این راستا تغییراتی داشته است.
تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل بهبود یافت

به گزارش سیتنا به نقل از آسین ایج، گوگل در به روزرسانی اندروید ۱۰ توجه زیادی به مقوله حریم شخصی داشته و حالا اعمال اصلاحاتی در برنامه های مختلف خود برای ارتقای کنترل های بخش حریم شخصی را آغاز کرده است.

یکی از برنامه هایی که به منظور حفظ بهتر حریم شخصی تغییر کرده اپلیکیشن گوگل مپس است. با توجه به اتصال این برنامه به شناسه گوگلی کاربران و برخی برنامه های پرطرفدار دیگر دسترسی غیرمجاز به برنامه نقشه گوگل می تواند باعث افشای برخی اطلاعات هویتی دیگر اشخاص شود.

از سوی دیگر باید توجه داشت که بسیاری از کاربران اطلاعات محل سکونت و محل کار خود را در سرویس نقشه گوگل وارد کرده اند و هک شدن این اطلاعات نیز میلیون ها نفر را در معرض خطر قرار می دهد.

پیش از این ارتقای تنظیمات حریم شخصی نقشه گوگل به طور تدریجی و محدود برای برخی کاربران اتفاق افتاده بود، اما حالا حالت ناشناس یا incognito در دسترس همه استفاده کنندگان از خدمات نقشه گوگل قرار گرفته است. با فعال شدن حالت ناشناس تمامی فعالیت های کاربران نقشه گوگل محفوظ مانده و بر روی سرورهای این شرکت ثبت نمی شود. البته کاربران به دلخواه خود می توانند قابلیت یادشده را فعال یا غیرفعال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-23 09:55

افزودن دیدگاه جدید