کد مطلب: 

233453

عرضه‌ی تراشه‌ی یکپارچه‌ی ۵G میان‌رده توسط کوالکام

شرکت کوالکام در نمایشگاه IFA۲۰۱۹ اعلام کرد دو تراشه یکپارچه با استاندارد۵G را عرضه خواهد کرد. این تراشه ها میان رده هستند و به گسترش نفوذ۵G در سراسر جهان کمک می کنند.
عرضه‌ی تراشه‌ی یکپارچه‌ی ۵G میان‌رده توسط کوالکام

به گزارش سیتنا به نقل از گیزموچاینا، شرکت کوالکام در نمایشگاهIFA۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد تراشه های میان رده سری اسنپ دراگون۶۰۰ و اسنپ دراگون۷۰۰ با مودم یکپارچه ۵G را عرضه خواهد کرد. 

این امر نه تنها برای کوالکام بلکه برای صنعت موبایل یک گام بزرگ به شمار می آید. تراشه های کوالکام در بیشتر موبایل ها استفاده می شوند و در صورتیکه یک تراشه ۵G ارزان قیمت برای تولید کنندگان عرضه شود، نفوذ استاندارد اینترنتی مذکور در سراسر جهان ارتقا می یابد.

کوالکام همچنین اعلام کرد از هم اکنون مشغول مذاکره با ۱۲ فروشنده موبایل هوشمند مانند اوپو، رییل می، ویوو، ردمی، موتورلا، ال جی و نوکیا است. احتمالا موبایل های۵G آتی نوکیا با تراشه های سری ۷۰۰ ساخته و عرضه شوند.

این تراشه ها هم اکنون آزمایش شده اند و نخستین موبایل های مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری ۷۰۰ که با ۵G یکپارچه اند نیز تا پایان سال عرضه می شوند.  موبایل های مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۶۰۰ نیز در نیمه دوم ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهند شد.

این خبر در حالی اعلام شد که چند ساعت قبل از آن، هواوی از نخستین تراشه ۵G یکپارچه خود به نام  Kirin ۹۹۰ ۵G رونمایی کرده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-07 13:46

افزودن دیدگاه جدید