کد مطلب: 

232901

تکذیب انتساب کلیپ‌های غیراخلاقی به شهردار صدرا

یک منبع آگاه با بیان اینکه فیلم‌های غیراخلاقی پخش‌شده در فضای مجازی مربوط به شهردار صدرا نیست، از سناریو رسانه‌های معاند در رابطه با دستگیری «عباس ملک‌زاده» پرده برداشت.
ماجرای پخش فیلم‌های ناجور شهردار صدرا چه بود؟

به گزارش رکنا، پس از بازداشت شهردار صدرا که در 14 مردادماه سال جاری به اتهام فساد مالی در چنگال قانون گرفتار شد، هر چند روز یک فیلم غیراخلاقی در فضای مجازی بنام وی منتشر می‌شود.

یک منبع آگاه ضمن تکذیب انتساب کلیپ‌های مذکور به شهردار صدرا گفت: اتهام مسؤولان شهرداری صدرا صرفاً ارتشاء و مسائل مالی است.

وی افزود: پس از بازداشت شهردار صدرا، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری صدرا، رسانه‌های ضدانقلاب مانند «آمدنیوز» به دروغ فیلم‌های غیرواقعی و غیراخلاقی پخش کردند و با داستان‌سرایی از مسائل موهوم همچون «گرفتار شدن در دام پرستو»، علت این بازداشت را مسائل غیراخلاقی عنوان کرده‌اند که همگی کذب محض است.

این منبع آگاه تصریح کرد: هدف رسانه‌های معاند از جوسازی رسانه‌ای، پخش این کلیپ‌ها و طرح مسائل غیرواقعی این است که اذهان را از فساد مالی که موضوع بسیار مهمی است، به سمت مسائل شخصی و اخلاقی سوق دهند.

وی در عین حال تأکید کرد: واقعیت این است که بازداشت شهردار صدرا تنها به اتهام فساد مالی بوده است نه اخلاقی؛ اما به دلیل اینکه عباس ملک‌زاده چهره شناخته‌شده‌ای نیست، رسانه‌های ضدانقلاب سوءاستفاده کرده و فیلم‌هایی غیراخلاقی را به دروغ منتشر و ادعا می‌کنند که وی شهردار صدرا است و مردم نیز بدلیل عدم آشنایی با چهره ملک‌زاده، این فیلم‌ها را باور می‌کنند.

این منبع آگاه با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای، از مردم خواست تا اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند و به هر مطلبی که در فضای مجازی و رسانه‌‌های غیررسمی منتشر می‌شود، استناد نکنند.

حیدر آسیابی دادستان شیراز چند روز پیش درباره آخرین خبرها از این پرونده فساد مالی گفت: شهردار صدرا، معاون و یکی از کارکنان شهرداری با عناوین اتهامی ارتشاء و تبانی در معاملات، قرار بازداشت موقت هستند و برای رئیس شورای شهر قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شده است.

آسیابی همچنین گفت: این پرونده در شعبه دهم دادسرای عمومی انقلاب شیراز در حال رسیدگی است و مرجع گزارش‌دهنده اداره‌کل اطلاعات فارس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-27 19:58

افزودن دیدگاه جدید