کد مطلب: 

230043

الون ماسک قصد دارد توئیتر را ترک کند!

الون ماسک در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده این شبکه اجتماعی را ترک می کند. این درحالی است که تویئت های او برایش دردسرهای بزرگی به وجود آورده است.
الون ماسک قصد دارد توئیتر را ترک کند!

به گزارش سیتنا به نقل از پرس اسوسیشنز، «الون ماسک» مدیر ارشد اجرایی تسلا اعلام کرده حساب کاربری توئیتر خود را حذف می‌کند. این درحالی است که پیام‌های ماسک در این شبکه اجتماعی دردسرهای قانونی متعددی را برای او به وجود آورده است.

مدیر ارشد اجرایی تسلا در یک پیام به حذف حساب کاربری خود در توئیتر اشاره کرد. اما حدود ۱۵ ساعت بعد حساب کاربری او با نام elonmusk همچنان باز بود و ۲۷ میلیون فالور داشت.

به هرحال تصمیم او به ترک این شبکه اجتماعی پس از ۱۰ سال حضور، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده زیرا طی سال گذشته مشکلات زیادی برای ماسک و البته شرکت خودروسازی تسلا به وجود آورد.

تویئت او در آگوست ۲۰۱۸ میلادی درباره تبدیل تسلا از یک شرکت سهامی عام به خاص سبب شد ارزش سهام این شرکت سربه فلک بکشد. این امر هیچ گاه واقعی نشد و کمیسیون ارز و اوراق بهادار در آمریکا ماسک را به گمراه کردن سرمایه گذاران متهم کرد.

هرچند او این اتهامات را رد کرد اما در نهایت مجبور به پرداخت ۴۰ میلیون دلار غرامت و کناره گیری از سمت مدیریت اجرایی تسلا شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-18 11:25

افزودن دیدگاه جدید