کد مطلب: 

229730

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ماجرای «بدحجابی» در اسنپ

فارس نوشت: سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به ماجرای «بدحجابی» در اسنپ گفت: تا این لحظه و بر اساس برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی، می‌بینیم که این اطلاعات با واقعیت انطباق ندارد، بنابراین ابتدا باید وضعیت را بررسی و سپس اقدام لازم انجام شود.
واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ماجرای «بدحجابی» در اسنپ

به گزارش سیتنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با اتفاق اخیری که برای یکی از رانندگان اسنپ در برخورد با بدحجابی رخ داد،‌گفت: تا این لحظه هر آنچه منتشر شده در فضای مجازی بوده و گزارش‌هایی که در این فضا منتشر شده از سوی راننده به صورت شفاف بیان نشده که آیا گردانندگان اسنپ وی را حذف کرده یا محدودیتی در این باره اعلام نشده است.

اسماعیلی گفت:‌ باید ماهیت قصه روشن شود که دقیقا ماجرا چه بوده و پس از آن چه در ارتباط با حادثه رخ داده در اسنپ و همچنین در مورد موضوعی که متولیان اسنپ چه تصمیمی نسبت به راننده گرفته‌اند.

او ادامه داد: هنوز اطلاع دقیقی به دست ما نرسیده است تا ما متناسب با آن اظهارنظر کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس این مستندات است که می توانیم بفهمیم واقعیت چه بوده است. تا این لحظه، بر اساس برخی مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده می‌بینیم که با واقعیت انطباق ندارد بنابر این ابتدا باید وضعیت را بررسی می‌کنیم و سپس اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ چند روز پیش دختری جوان در صفحه توییتر خود اعلام کرد که یک راننده اسنپ او را به دلیل بدحجابی در بزرگراه پیاده‌کرده‌ است. این اکانت در کنار این ادعا، عکس و مشحصات کامل راننده اسنپ را در شبکه مجازی خود منتشر کرد تا بقیه نیز او را بشناسند و این توییت با واکنش زیادی از سوی کاربران این شبکه اجتماعی مواجه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-09 16:14

افزودن دیدگاه جدید