کد مطلب: 

229567

محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ در راهند

به گفته یکی از مدیران اجرایی شرکت سامسونگ ظاهرا این شرکت قصد دارد در ماه های آینده دو گوشی جدید را به بازار عرضه کند و البته نسخه هایی جدید از محصولات مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را نیز به فروش می رساند.
محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ در راهند

به گزارش سیتنا، این خبر در شرایطی منتشر می شود که خط توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ از سال 2017 تا کنون نحرکات چندانی نداشت.

بر اساس اظهارات فرشید فلاح، مدیر بخش روابط توسعه دهندگان سامسونگ در حوزه بازی و فناوری های تلفیقی، که در جریان در پنجمین نمایشگاه Augmented World در سانتا کلارا، کالیفرنیا مطرح شد، سامسونگ در تلاش است، با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی تغییراتی ویژه را در سطح تولید محصولات جدید خود ایجاد کند و احتمال دارد از هدست های مختلف تا گوشی هایی مثل گلکسی اس 10 مشمول این تغییرات شوند.

به نظر می رسد سامسونگ هدستGear خود را هدف قرار داده چرا که از سال 2017 به روز رسانی های جدید را دریافت نکرده است. با توجه به این که گوشی نوت 10 سامسونگ در آستانه رونمایی است، برخی پیشبینی ها حکایت از آن دارند که هدست جدید سامسونگ مبتنی بر واقعیت افزوده همزمان با نوت 10 رونمایی می شود. برخی دیگر از گمانه زنی ها نیز معتقدند نام تجاری GEAR VR به GALAXY VR تغییر می کند.

این روزها که بسیاری از افراد به دنبال تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می گردند این تغییرات می توانند در فروش محصولات جدید سامسونگ اثراتی مثبت داشته باشند، آن هم در شرایطی که رقیب چینی سامسونگ؛ هواوی، شرایط مطلوبی ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-03 15:45

افزودن دیدگاه جدید