کد مطلب: 

228585

بازتاب انتخاب ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی در توییتر

انتخاب مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب وسیعی داشت.
بازتاب انتخاب ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی در توییتر

به گزارش انصاف نیوز، توییت‌هایی در این باره را در ادامه می‌خوانید:

ساسان آقایی: قیمت #کیروش، #ویلموتس را آوردند که نصف او هم اعتبار و مارکت ندارد. میراث کیروش به او می‌رسد؛ یک تیم مهیای رسیدن به قله‌،با جوان‌های تجربه‌اندوخته و زیرساختی که باس با خون دل ساخت. ویلموتس می‌تواند با ایران برند تازه‌اش را بسازد اگر از پس مافیا، دلالیسم و باند کروات‌ها بربیاید!

نوید استادرحیمی: #ویلموتس اون کسی نیست که بتونه تیم ملی رو موفق کنه.ناکامی درشالکه،سنت ترویدن وساحل عاج اینومیگه.باخت درتمام بازیای بزرگ بانسل طلایی بلژیک توجام جهانی و یورو اینو میگه. فوتبال بدون سبکش اینو میگه.شخصیت بی ثباتش اینو میگه. تنها نکته مثبتش اینه که خوشتیپه و۲۳ساله به زنش وفادار مونده

رویای ۲۰۱۹: خبر اصلی: #برانکو ایوانکویچ سرمربی #تیم_ملی «نشد». با امضای قراردادِ #ویلموتس، یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های فساد که با همکاری بخشی از مافیای رسانه‌های ورزشی به هدفِ گرفتنِ صندلی #کیروش برای برانکو ایوانکوویچ اجرا شد شکست خورده‌است. موضوعِ این صندلی ۱۰۰ میلیارد تومان پول است.

سحر طلوعی: همین سر صبحی آب و صابون بیاورید سر و صورت خبرنگارهایی را که خون به دل طرفدارهای تیم ملی کردند و حاشیه ساختند که برانکو‌ مربی تیم ملی است و تمام شده و وزارت خواسته و خودش چشم دارد و فلان، بشوییم.ای کاش اهل خجالت کشیدن بودند. پ.ن: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد ( فارس )

حسین نورانی‌نژاد: #ویلموتس مربی #تیم_ملی فوتبال شد. انتخابی به ظاهر متوسط برای تیمی که سلف او #کیروش عادتمان داده بود که در اهدافی چون راهیابی به جام جهانی دغدغه نداشته باشیم. امید که او دغدغه بی‌تنشی و ملی شدن مجدد این تیم را حل کند، رشد فنی را حفظ و ارتقا دهد و برای خودش و ما افتخار بیافریند.

مازیار ناظمی: ورود #ویلموتس سرمربی جدید #تیم_ملی فوتبال #ایران در کمال امنیت از فراز ناوها و بمب افکن ها و سایر بازیهای روانی_رسانه ای و تهدیدات و گردن کلفتی های این روزهای منطقه ، نشان از اعتبار و پرستیژ بین المللی ورزش ایران دارد و یک پیروزی بزرگ #دیپلماسی_عمومی برای مردم و کشور است

هانیه افتخاری: کاش یکی به این مرد بلژیکی بگه گول این استقبال و نخوره، ما ” خوش استقبال بد بدرقه‌ایم” اینجا کار خوب مهم نیست باج خوب مهمه.

رامیار: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد. تا دیروز با تمام وجود برای کیروش عزیز و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کردیم و از فردا برای ویلموتس! مهمترین خصیصه‌ش جوان و تازه نفس بودنشه و اینکه میراث‌دار کسی‌ست که نظم و انضباط رو به فوتبال ایران بخشید. مارک به ایران خوش اومدی

حبیب خلیفه: #ویلموتس بلژیکی سرمربی تیم ملی شد اما روسیاهی به اونی موند که هر روز تو رسانه ها علیه #برانکو مصاحبه می کرد و جو راه مینداخت که سرمربی پرسپولیس میخواد جاشو بگیره

احسان پیربرناش: آقا مارک ویلموتس رو چطوری می‌شه تشویق کرد؟ لعنتی از پیربرناش هم بدتره فامیلیش.

فیک‌استار: برای ما که توفیر نداشت با ویلموتس طلوع کنید یا قلعه‌نویی. همین که از برانکو دور باشید مچکریم. اصلا هم کاری نداریم که می‌گویند ویلموتس از کانال زنوزی وارد شده. لابد دلیل این حاتم‌بخشی بعدا معلوم میشود. رفقایی هم که میگفتند برانکو میرود تیم ملی برای شام باخته‌شان اعلام آمادگی کنند.

علی فراهانی: «#ویلموتس، سرمربی بلژیکی جایگزین کیروش شد و هدایت تیم ملی فوتبال رو برعهده گرفت» مگه زیدان، مورینیو و کلینزمن تو صف مذاکره واسه مربیگری نبودن! پس این کیه؟ اگه این مربی بود با اون مهره‌هایی که تیم ملی بلژیک داشت یه چیزی میشد. آقای تاج خجالت بکش با این انتخابت، صدرحمت به مایلی کهن!

فرهاد عشوندی: هشت سال پیش #کی‌روش و #ولاسکو با هم تو یه شب اومدن ایران برای مربیگری دوتا اسم بزرگ که تحول بزرگی ایجاد کردند، ولاسکو زودتر رفت و یه مربی جوون اسمی یعنی کواچ جاش رو گرفت ولی اینقدر غر زده شد که کواچ قدش کوتاهه، ستاره‌ها شدن سالار و تیم پاشید با #ویلموتس اون کار رو نکنیم

فراز فاطمی مقدم: کاری ندارم که #ویلموتس نتیجه می‌گیره یا نه و کاری هم ندارم که چقدر خوبه یا بده. ولی ورودش برای من نماد دو چیز هست.
آزادی تیم‌ملی کشورم و بازگشت عشق و اتحاد برای ایران
پایان توهم چهار ساله توطئه برانکو و برای جانشینی کیروش که توسط کیروش مطرح شده بود خوش اومدی آقای ویلموتس!

شوهر آهوخانم: یه طوری میگن ویلموتس بلژیکی در حد و اندازه کی‌روش نیست انگار ما خودمون کی هستیم و چی داریم؟زیرساخت مناسب داریم؟زمین و امکانات داریم؟ به جای اینکه ۱/۵ میلیون بدید به یه مربی ده تا مربی بیارید تو ده تا استان چهار سال پایه ای کار کنن.کی می‌خوایم درست بشیم؟
۱/۵ میلیون دلار برای یک سال هست، سه سال ۴/۵ میلیون، کاش یه آدم دلسوز و با دانش تو این سیستم پیدا بشه، با این پول میشه زیرساخت فوتبال مملکت رو اصلاح کرد،میشه چند تا کمپ فوتبال احداث کرد، هیچ کدوم از سایتهای ورزشی و خبرنگارا هم ندیدم در موردش صحبت کنن.

سعید زاهدیان: تحول اساسی فوتبال‌ایران را می‌شود در مقایسه ورود #ویلموتس و #کلمنته آشکارا دید؛ از تدبیر فدراسیون همین بس که بلیت پرواز نصفه شب برای مربی بلژیکی گرفتند تا اعضای هیات رییسه را به رختخواب بفرستند، مبادا داستان پله برقی فرودگاه امام تکرار شود.

امید توشه: به نظر می‌رسه مارک #ویلموتس کلی التماس گواردیولا، مورینیو، کلینزمن، آرسن ونگر و باقی رقبای قدرتمندش کرده تا از نیمکت #تیم_ملی ایران چشم‌پوشی کنند.

علی ایزدی: از رفتن #کیروش که میراث هشت ساله ای پر بار برای فوتبال ایران به جای گذاشت ناراحتم و از ناکامی #وزارت_ورزش در به تخت نشاندن #برانکو خوشنودم. یقینا #مارک_ویلموتس با همه مشکلاتی که کیروش داشت مواجه خواهد شد و شاید به سخت جانیِ کیروش نباشد. باید دید…

هاشم: ظاهرا #مارک_ویلموتس سکان دار هدایت تیم ملی پس از #کیروش میشه آقایون رفتن یه مربی ۲۰۰ هزار دلاری رو یک و نیم میلیون بهش دادن برا هدایت تیم ملی درصورتی ک با این پول میتونستن مربی صاحب نام تر و اسم و رسم دارتر بیارن آخه با چ تفکرو سیاستی اینو اوردن؟چ نونی میخورن این دلالهای فاسد

فرشاد: ویلموتس کسی بود که با یکی از پرستاره ترین تیم های دنیا، فوتبال معمولی و خسته کننده ارائه می داد تو ذهنم همیشه “علی دایی فوتبال بلژیک” بود

آیدین سیارسریع: ولی تاج الان می فهمه مردم موقع انتخابات چه حالی دارن. زیدان و مورینیو و کلینزمن و حتی ویلموتس در دسترس نیستن. باید از بین علی دایی و قلعه نویی یکی رو انتخاب کنه.

سعید آقایی: بعد از ۴ ماه معطلی، #مارک_ویلموتس سرمربی تیم ملی شد. مربی که تخصص ویژه‌اش ناکامی بوده و در هر ۴ تجربه قبلی شکست خورده و کارنامه لاغر و ناکامش هیچ تناسبی با ادعای برند بین‌المللی و دستمزد ۱٫۵ میلیون دلاری ندارد. پروژه «موتور گازی به جای بنز» بالاخره روی نیمکت تیم ملی اجرا شد!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-16 22:19

افزودن دیدگاه جدید