کد مطلب: 

228505

یکی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی هک شد!

یکی از اپراتورهای مخابراتی فعال در ایالات متحده آمریکا حالا به تازگی اعتراف کرده که دو ماه پیش هک شده بوده است.
یکی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی هک شد!

به گزارش سیتنا، این روزها بازار حملات سایبری و بدافزاری به نهادهای دولتی و غیردولتی بسیاری در جهان داغ و پر تب و تاب شده است. حالا به نظر می‌رسد که نوبت به شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی فعال در صنعت ارتباطات و فناوری رسیده است و هکرها و مجرمان سایبری تصمیم گرفته‌اند که بدین منظور به زیرساخت‌های مربوط به برقراری شبکه‌های مخابراتی نفوذ و دسترسی پیدا کنند و با هک اطلاعات مشترکان آنها به اهداف و انگیزه‌های خود دست بیابند.

حالا به تازگی شرکت اسپرینت ( Sprint) اخبار و گزارش‌های جدیدی منتشر و ارائه کرده است که نشان می‌دهد دو ماه پیش مورد حمله سایبری و بدافزاری هکرها قرار گرفته بوده است که البته هنوز ابعاد مختلف این هک معلوم و مشخص نشده و کسی نمی‌داند که اطلاعات چند میلیون کاربر و مشترک این اپراتور آمریکایی به سرقت رفته و در دسترس هکرها قرار گرفته است.

این در حالیست که اسپرینت پیش‌تر اعلام کرده بود که در زمینه محافظت از حریم خصوصی کاربران و همچنین جلوگیری از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به منظور سرقت و دسترسی به اطلاعات آنها تلاش‌های زیادی خواهد کرد و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای خواهد داشت.

شرکت اسپرینت یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی فعال در برقراری و راه اندازی زیرساخت‌های مربوط به شبکه‌های اینترنت 5G در ایالات متحده آمریکاست که از رقبای شرکت تی موبایل نیز به شمار می‌رود و قراردادهای همکاری بزرگی را به‌منظور توسعه اینترنت پرسرعت ۵G با غول‌های تکنولوژی در این حوزه منعقد کرده است.

هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص نفوذ هکرها به اطلاعات مشترکان اسپرینت و زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه‌های اینترنتی این اپراتور منتشر نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-14 12:39

افزودن دیدگاه جدید