کد مطلب: 

228283

سری وان‌پلاس ۷ از پرچمداران شرکت‌‎های دیگر سریع‌تر هستند

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو به طرز قابل توجهی از پرچمداران ساسمونگ و ال‌جی سریع‌تر هستند.
سری وان‌پلاس ۷ از پرچمداران شرکت‌‎های دیگر سریع‌تر هستند

به گزارش سیتنا، هر دو گوشی‌های سامسونگ گلکسی S10 و ال‌جی G8 ThinQ دارای پردازنده Snapdragon 855 هستند. انتظار می‌رود گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو نیز از این تراشه در درون خود استفاده کنند.

اما امروز مسئولان وان‌پلاس اعلام کردند که پرچمداران جدید آن‌ها به طرز چشمگیری سریع‌تر از گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی هستند. اگر به دنبال دلیل سرعت بیشتر این دستگاه هستید باید بگوییم که گوشی جدید وان‌پلاس این مسئله را مدیون UFS 3.0 است.

آخرین نسخه استاندارد جهانی فلش (UFS) در ابتدای سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این فناوری جدید قصد دارد دو برابر پهنای باند حافظه استاندارد UFS 2.1 که در حال حاضر در پرچمداران استفاده می‌شود را ارائه دهد. شاید این نوع تعریف درباره UFS 3.0 کمی پیچیده باشد. اگر بخواهیم به صورت ساده‌تر آن را توضیح دهیم باید بگوییم که هر کاری که در گوشی خود انجام می‌دهید، هر نرم‌افزاری که باز می‌کنید، هر بازی که اجرا می‌کنید سریع‌تر از گذشته باز می‌شوند و شما لگ در آن‌ها نخواهید دید. گوشی‌هایی که از UFS 3.0 استفاده می‌کنند سریع‌تر بوت شده و توانایی هندل کردن تصاویر و ویدئوهای حجیم‌تری هستند.

پیشتر شایعه شده بود که اولین سری گوشی‌هایی که از UFS 3.0 استفاده می‌کنند خانواده گلکسی S10 خواهد بود. اما پس از رونمایی از گلکسی S10، گلکسی +S10 و گلکسی S10e مشخص شد که این شایعه اشتباه بوده است. در واقع سامسونگ این قابلیت را برای مدل گران‌تر خود یعنی گلکسی فولد استفاده کرد که قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل عرضه شود. اگر این گوشی در تاریخ گفته شده عرضه می‌شد اولین دستگاهی بود که از UFS 3.0 استفاده می‌کرد.

سامسونگ در صفحه نمایش گوشی گلکسی فولد به مشکل برخورد و به همین علت تصمیم گرفت که زمان عرضه این دستگاه را به تاخیر بی‌اندازد تا بتواند مشکل آن را به طور کامل حل کند. این بدان معناست که گوشی گلکسی فولد پس از وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو عرضه خواهد شد. همین مسئله باعث می‌شود این دو گوشی محصول شرکت OnePlus اولین دستگاه‌هایی باشند که از قابلیت UFS 3.0 در درون خود استفاده می‌کنند. همان طور که پیشتر گفتیم این قابلیت آن‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای سریع‌تر از قبل می‌کند. سری وان‌پلاس ۷ در تاریخ ۱۴ مه رونمایی می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-07 10:51

افزودن دیدگاه جدید