کد مطلب: 

227566

وان‌پلاس برنامه‌ای برای ساخت گوشی‌ منعطف در دستور کار ندارد

مدیرعامل شرکت وان پلاس، گفت: این شرکت به جای تولید گوشی‌های انعطاف پذبر در کوتاه مدت، تمرکز خود را بر روی ساخت تلویزیون گذاشته است.
وان‌پلاس برنامه‌ای برای ساخت گوشی‌ منعطف در دستور کار ندارد

به گزارش سیتنا، شرکت وان پلاس تصمیم دارد در سال جاری میلادی سه گوشی هوشمند جدید را معرفی کند ولی هیچ خبری از گوشی‌ منعطف در میان آن‌ها نیست. پیت لائو میر عامل شرکت وان پلاس که به اروپا سفر کرده است، در جمع دانشجویان اروپایی از تصمیمات خود برای آینده شرکت وان پلاس گفت:

بازارهای جهان هنوز آمادگی لازم را برای گوشی‌های منعطف ندارند. این دستگاه‌ها به غیر از قابلیت انعطاف پذیری ویژگی برتری نسبت به تلفن‌های همراه کنونی ندارند. هم اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و کارهای روزمره خود را با این دستگاه‌ها انجام می‌دهند. نظر سنجی‌ها نشان داده است در شرایط کنونی مردم رضایت کافی را از گوشی‌های هوشمند خود دارند و نسبت به دستگاه‌های انعطاف پذیر احساس نیاز کمی می‌کنند.

پیت لائو در ادامه افزود: بنا به دلایل گفته شده شرکت وان پلاس در کوتاه مدت هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های انعطاف پذیر ندارد و به جای این دستگاه‌ها، تمرکز خود را بر روی ساخت تلویزیون‌های هوشمند گذاشته شده است. همه مردم عادت دارند تلویزیون‌های خود را با کنترل از راه دور تنظیم و کنترل کنند ولی تلویزیون‌های هوشمند عادت‌های مردم را تغییر می‌دهد. تلویزیون‌های نسل آینده وان پلاس با درک علایق و روحیه کاربران خود، آنچه مورد علاقه آن‌ها است را نمایش می‌دهد.

وان پلاس در ساخت تلویزیون‌های خود همکاری نزدیکی با گوگل دارد و قرار است از سیستم‌عامل اندروید و فناوری Google Now برای صدای دستگاه بهره ببرد. این شرکت هم‌چنین برنامه‌های بر ورود به عرصه تولید خودروهای الکترونیکی دارد و در حال برنامه‌ریزی برای دقیق در این حوزه است. مدیرعامل شرکت وان پلاس تاکید کرد که این شرکت در تمامی تولیدات آینده خود از فناوری 5G و هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-14 14:49

افزودن دیدگاه جدید