کد مطلب: 

226849

چگونه با گوشی همراه نزدیک ترین پمپ بنزین را پیدا کنیم؟

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به منظور سهولت دسترسی مردم به اطلاعات جایگاه‌های عرضه سوخت، اپلیکیشن "باک" را ارائه کرد.
چگونه با گوشی همراه نزدیک ترین پمپ بنزین را پیدا کنیم؟

به گزارش تسنیم، نبود مرکز آنلاین داده برای ارائه اطلاعات متمرکز و مستمر به مردم به منظور دسترسی به نزدیک‌ترین پمپ بنزین و کسب اطلاع از نوع سوختی که در جایگاه‌های مختلف عرضه سوخت ارائه می شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را بر آن داشت تا با تلاشی چندماه در پایان سال 97، اپلیکشینی برای گوشی‌های همراه ایجاد و ارائه کند که مردم بتوانند در هر نقطه کشور با استفاده از گوشی‌های همراه خود، نزدیک‌ترین جایگاه عرضه سوخت را پیدا کرده و نسبت به نوع سوختی که جایگاه‌های مختلف عرضه می کنند، اطلاعات کسب کنند.

جعفر پورفرجودی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص این اپلیکیشن که با نام "باک" ارائه شده، گفت: اپلیکشین باک، اپلیکیشنی برای جست‌وجوی نزدیکترین جایگاه عرضه سوخت است که با این فکر درست شده که وقتی مردم به شهری دیگر سفر می کنند و یا حتی در شهر خودشان سفری درون شهری دارند، ممکن است از آدرس جایگاه‌های عرضه سوخت و نوع سوختی که عرضه می کنند اطلاعی نداشته باشند که با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند این اطلاعات مورد نیاز را بدست آورند.

وی افزود: نصب و استفاده از این اپلیکیشن روی گوشی‌های موبایل بسیار راحت است و مردم می توانند با استفاده از آن نسبت به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور و نوع سوختی که در آنها عرضه می شود کسب اطلاع کنند.

پورفرجودی با بیان اینکه "قابلیت جست‌وجوی کامل و کارآمدی در این اپلیکیشن فراهم شده"، گفت: این اپلیکیشن از طریق نرم‌افزارهای آدرس‌یاب نزدیک‌ترین مسیر دسترسی به جایگاه عرضه سوخت مورد نظر را به مخاطب نشان می دهد.

وی ادامه داد: نسخه اندروید این اپلیکیشن هم‌اکنون از روی کافه بازار قابل دریافت است و در حال تلاش هستیم تا نسخه IOS آن را نیز در سال 98 عرضه کنیم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: استفاده از این اپلیکیشن به‌خصوص برای خودروهایی که الزاما باید از نفت‌گاز یورو 4 استفاده کنند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود چرا که می‌توانند با جست‌وجویی ساده، جایگاهی که نفت‌گاز یورو 4 عرضه می‌کند را پیدا کنند و دیگر نیاز نیست با مراجعه حضوری با خودروی خود، نسبت به اینکه جایگاهی نفت‌گاز یورو 4 عرضه می کند یا نه، کسب اطلاع کنند.

وی افزود: اطلاعات ارائه شده از طریق اپلیکیشن باک به صورت آنلاین و روزانه، به‌روز می شود و این اطلاعات برای رانندگان، بسیار دقیق و قابل اعتماد است.

پورفرجودی از ایجاد امکان پرداخت آنلاین روی این اپلیکیشن خبر داد و گفت: امکان پرداخت الکترونیکی به وسیله QR کد روی این اپلیکیشن طراحی شده، البته این امکان هنوز در جایگاه‌های کشور رایج نشده اما در معدود جایگاه‌هایی که امکان پرداخت با QR کد فراهم شده، مردم می توانند با این اپلیکیشن وجه سوخت خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشاهده لایه‌های ترافیکی شهری از طریق این اپلیکیشن مهیا شده و جست‌وجو بر اساس نوع سوخت، نام جایگاه و یا آدرس بخشی از شهر امکان پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-04 17:55

افزودن دیدگاه جدید