کد مطلب: 

226684

بازیگران ایرانی که در توییتر حسابی محبوب هستند

اگر از فعالان اینستاگرام و توییتر هستید، این خبر را بخوانید چون آمار جالب و متنوعی درباره فعالیت کاربران به شما ارائه می‌دهد از جمله اینکه امید جلیلی، ترانه علیدوستی و سیامک انصاری پرمخاطب‌ترین هنرمندان ایرانی در توییتر هستند.
بازیگران ایرانی که در توییتر حسابی محبوب هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی آمار جدیدی درباره فعالان شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر منتشر شده است، دو شبکه‌ای که در ایران بسیار مخاطب دارند و بازارشان حسابی داغ است.

بنابر گزارش ایسنا، وب سایت mnicoreagency آمارهای جالبی از شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر و ارائه کرده است که شاید برای بسیاری از علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی مورد توجه باشد.

۶۸ درصد از کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می‌دهند و ۷۷.۶ درصد از کاربران اینستاگرام اهل ایالات متحده آمریکا هستند و جالب‌تر اینکه اینستاگرام ۷۱ درصد از فعالیت‌های تجاری ایالات متحده آمریکا را تشکیل داده است.

۳۲ درصد از کاربران اینترنت، در اینستاگرام عضویت دارند و ۵۹ درصد از کاربران و اعضای اینستاگرام در میانگین سنی ۱۸ تا ۲۹ سال قرار دارند، ۳۳ درصد از کاربران و اعضای اینستاگرام در میانگین سنی ۳۰ تا ۴۹ سال قرار دارند، همچنین ۷۲ درصد از نوجوانان زیر ۱۸ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

۳۸ درصد از کاربران اینترنت زن بوده و ۲۶ درصد از آنها نیز مرد هستند. تعداد کاربران زن در برزیل بیشتر از سایر کشورهای جهان است.

درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای انتشار پست‌های خود، تا ۱۰۰ هزار دلار نیز تخمین زده و اعلام شده است. پست‌هایی که حاوی موقعیت جغرافیایی (لوکیشن) و یا هشتگ هستند، ۷۹ درصد بیشتر لایک می‌شوند.

همچنین امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در توییتی به ارائه آماری درباره فعالیت ایرانیان در توییتر پرداخته است.

او در این باره نوشته است: «چند آمار توییتر فارسی: ۳۱۸ اینفلوئنسر بیش از ۳۰هزار دنبال‌کننده دارند، ۲۰۲ نفر بیش از ۵۰ هزار. ۷۳% شخص حقیقی هستند و ۲۴% سازمانی و مابقی پیج. تنها ۱۶% با نام مستعار فعال هستند و با افزایش تعداد دنبال‌کننده این مقدار کاهش می‌یابد؛ در مجموع اکانت‌های واقعی پرطرفدارترند. 

توییتر سیاسی‌ترین شبکه اجتماعی است. هرچند روزمره‌نویسی نیز همچنان میان ایرانیان پرمخاطب است. هرچند فضای توییتر هنری نیست، اما امید جلیلی، ترانه علیدوستی و سیامک انصاری پرمخاطب‌ترین هنرمندان توییتری ایرانی هستند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-29 22:07

افزودن دیدگاه جدید