کد مطلب: 

225895

همکاری گوگل‌کروم و فایرفاکس برای ارائه‌ی قابلیت‌های بهتر

به نظر می‌رسد که دو مرورگر اینترنتی محبوب گوگل کروم و فایرفاکس درحال همکاری با یکدیگر برای ارائه بهتر خدمات انلاین و قابلیت‌های جدید هستند.
همکاری گوگل‌کروم و فایرفاکس برای ارائه‌ی قابلیت‌های بهتر

به گزارش سیتنا، بدون شک در صورتی که از شما بخواهند نام دو مرورگر اینترنتی محبوب و پرطرفدار را نام ببرید، در نخستین حدس و گفته‌های خود به گوگل کروم و فایرفاکس اشاره خواهید کرد.

حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده در وب سایت زد دی نت، گوگل کروم و فایرفاکس به منظور ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات بهتر و همچنین افزودن قابلیت‌های جدید و کاربردی با یکدیگر در حال همکاری و مذاکره هستند تا بتوانند بیش از پیش رضایت و توجه کاربران خود را جلب کرده و برای آنها تجربه لذت بخشی از وب گردی و گشت‌وگذارهای اینترنتی و آنلاین به ارمغان بیاورند.

مرورگر گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به شمار می‌رود که از بزرگترین رقبای موزیلا فایرفاکس، سافاری و اوپرا به شمار می‌رود.

با اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی از این همکاری در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این همکاری می‌تواند نتایج مثبت و سازنده متعددی برای هر دو مرورگر اینترنتی داشته باشد.

تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری برآورد کرده‌اند که در صورت تبادل و به اشتراک گذاری قابلیت‌های اختصاصی این دو مرورگر، آنها قادر خواهند بود تعداد کاربران و طرفداران خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و بدین ترتیب سهم خود را از بازار مرورگرهای اینترنتی افزایش دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-03 12:44

افزودن دیدگاه جدید