کد مطلب: 

225540

از یک حساب کاربری جی‌میل، چند آدرس پست الکترونیک بسازید!

شما با داشتن تنها یک حساب کاربری در جی‌میل قادر خواهید بود چندین آدرس پست الکترونیکی از آن بسازید و همه ایمیل‌های دریافتی را در آن مشاهده کنید.
از یک حساب کاربری جی‌میل، چند آدرس پست الکترونیک بسازید!

به گزارش سیتنا، شاید شما نیز با مشکل مشابهی که به هنگام عضویت در شبکه‌های اجتماعی مختلف با آن روبرو شده اید، مواجه شده باشید و آن نیز درخواست وارد کردن آدرس‌های مختلف از پست الکترونیکی است. به همین دلیل بسیاری از کاربران به ساختن چندین حساب کاربری مختلف روی می‌آورند که البته این کار علاوه بر صرف وقت زیاد، به گفته آنها کاری دشوار است چراکه آنها بعد از مدتی آدرس دقیق حساب کاربری و گذرواژه های مربوط به آنها را فراموش می‌کنند و همین مساله موجب می‌شود که هزاران حساب کاربری غیرفعال و بی کاربرد در فضای مجازی ایجاد شود.

بر اساس گزارش وب سایت techverse ، یکی از ترفندهای حساب کاربری پست الکترونیک گوگل که موسوم به جی میل است، ساختن و ایجاد کردن چندین آدرس مختلف از یک حساب کاربری و اکانت واحد در جیمیل است به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ایجاد چند حساب کاربری، تنها آدرس‌های مختلفی را از آن ایجاد کنند و از آن در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنند.

کاربران برای این کار تنها کافیست بر روی علامت «+» که در حساب کاربری جیمیل آنها وجود دارد، کلیک کرده و آدرس های موردتایید گوگل را به تعداد نامحدودی بسازند و از آن برای کاربردهای موردنیاز خود استفاده کنند. به عنوان مثال، دو آدرس ایمیل sally.google@gmail.com و sallygoogle@gmail.com می‌تواند از یک حساب کاربری واحد ایجاد شود و در عین حال ، دو آدرس متفاوت و مختلف به شمار بیاید.

لازم به ذکر است که تمامی ایمیل‌های دریافتی از آدرس های مختلف همگی در حساب کاربری اصلی آنها نمایش داده می‌شود و کاربران قادر خواهند بود تمامی کارهای موردنیاز خود را از طریق همان پلتفرم واحد انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-02-22 11:13

افزودن دیدگاه جدید