کد مطلب: 

225411

گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های عکاسی را از کار انداخته‌اند!

تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال از دوربین‌های عکاسی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ میلادی بیش‌از ۵۰ درصد کاهش یافته است.
گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های عکاسی را از کار انداخته‌اند!

به گزارش سیتنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت گوشی‌های هوشمندی که همگی به دوربین‌های با کیفیت و مجهز به قابلیت‌های تقریباً حرفه‌ای تجهیز شده‌اند، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران پیش‌تر برآورد کرده بودند که دیگر کسی سراغ خریداری و استفاده از دوربین‌های عکاسی و حرفه‌ای که معمولاً حجم و اندازه بزرگ و سنگینی دارند، نخواهد رفت چراکه گوشی‌های هوشمند از آنجایی که همواره به همراه کاربران است، نیاز آنها از عکاسی در سفر، مهمانی و سایر تفریحات خود را برطرف خواهد کرد.

حالا تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت phonearena حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال کاربران از دوربین‌های عکاسی در هشت سال اخیر یعنی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۵۰ درصد کاهش و تقلیل یافته است.

گوشی‌های هوشمندی که در سال‌های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است، به قابلیت و ویژگی‌های متعددی که غالباً در دوربین‌های عکاسی و حرفه‌ای وجود دارند، مجهز شده‌اند و کاربران قادر خواهند بود تنها با اطلاع و استفاده درست از آنها، تصاویر و عکس‌های باکیفیت و با وضوح بالایی را گرفته و در آرشیو تصاویر خود به ثبت برسانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-19 09:15

افزودن دیدگاه جدید