کد مطلب: 

225221

ایرپاد اپل مقام دوم پرفروش‌ترین محصولات این شرکت را به خود اختصاص داد

پس از محاسبه میزان فروش محصولات اپل در چند ماه ابتدایی عرضه، ایرپاد دومین مقام در پرفروش‌ترین محصولات اپل را به دست آورد.
ایرپاد اپل مقام دوم پرفروش‌ترین محصولات این شرکت را به خود اختصاص داد

به گزارش سیتنا، ممکن انتظار داشته باشید هم‌اکنون محبوبیت ایرپاد‌های اپل نسبت به زمان عرضه آن‌ها در دو سال پیش کم‌تر شده باشد اما بر اساس چند تحقیق انجام شده، نه تنها محبوبیت این دستگاه کم نشده بلکه طی تعطیلات سال نو بیشتر هم شده است.

این اتفاق غیرمعمول احتمالاً به دلیل کم بودن ارتقای سخت‌افزاری اپل است، یعنی در واقع مشتری‌ها چاره دیگری غیر از خریدن همان مدل را ندارند. البته شایعاتی درباره تولید یک ایرپاد جدید توسط اپل منتشر شده است. با اینکه اپل اصلاً دوست ندارند اطلاعات فروش هدفون‌های وایرلس خود را منتشر کند، یک آنالیزور با بررسی شواهد به این نتیجه رسیده که هم‌اکنون حداقل ۲۵ میلیون نفر در دنیا از ایرپاد‌ها استفاده می‌کنند.

در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که این رقم چشمگیر در سال جاری به بیش از ۵۰ میلیون نفر برسد چراکه اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ تقریباً ۴۰ میلیون دستگاه دیگر به فروش برساند. شاید مهمترین نکته این است که این آنالیزور معتقد است ایرپاد دومین محصول موفقیت اپل است که به خارج از کشور صادر شده است. این حرف او به این معنی است که حمل و نقل جهانی ایرپاد‌ها از اواخر سال ۲۰۱۶ ممکن است روی فروش اولیه آیفون و ساعت هوشمند تاثیر گذاشته باشد.

نموداری که در بالا مشاهده می‌کنید فروش دستگاه‌های مختلف اپل را در ۱۵ فصل ابتدایی عرضه دیده می‌شود. بر اساس این نمودار ایرپاد اپل در ۹ فصل اول فروش خود در رتبه دوم بین بقیه دستگاه‌ها قرار دارد. صدرنشین این جدول نیز آیپد است.

همان طور که پیش‌تر گفتیم شایعاتی در رابطه با نسل بعدی ایرپاد در فضای مجازی منتشر شده است. در این شایعات پوششی که ایرپاد بعدی استفاده می‌کند ضدلغزش است و این دستگاه تجربه لذت‌بخش‌تری برای شنیدن موسیقی ارائه می‌دهد. مبلغ آن نیست مسلماً بیشتر از ایرپاد فعلی خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-14 12:37

افزودن دیدگاه جدید