کد مطلب: 

224921

قابلیت ویرایش در توییتر ممکن می‌شود

جک دورسی، مدیرارشد اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر امروز اعلام کرده است که قابلیت ویرایش توییت های ارسال شده به این پلتفرم اضافه خواهد شد.
قابلیت ویرایش در توییتر ممکن می‌شود

به گزارش سیتنا، توئیتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حالا به تازگی اعلام کرده است که به کاربران قابلیت جدید ویرایش پست و تولیت‌های به اشتراک گذاشته شده را می‌دهد تا آنها بتوانند بعد از ارسال و انتشار یک پست نیز، آن را ادیت و ویرایش کنند.

این قابلیت بدون شک خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به شبکه اجتماعی توئیتر را خوشحال و خرسند خواهد کرد چراکه از بسیاری از سوءتفاهم و مشکلات ناشی از اشتباهات نوشتاری و غیره جلوگیری به عمل خواهد آمد.

این در حالیست که چندی پیش جک دورسی اعلام کرده بود که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک گزینه ویرایش به پلت‌فرم توئیتر اضافه خواهد شد. وی در گفت‌وگو و مصاحبه‌ای با گزارشگر مؤسسه تکنولوژی هند خاطرنشان کرده بود که بسیاری از کاربران توئیتر همواره در فضای مجازی از عدم وجود قابلیتی تحت عنوان «ویرایش» (Edit) ناراضی و شاکی بودند. بنابراین متخصصان ما تصمیم گرفتند که با توسعه یک قابلیت جدید نظر آنها را جلب کرده و به آنها این امکان را بدهد که توییت‌های خود را بدون حذف کردن، ویرایش کنند و اشتباهات نگارشی و موارد دیگر را از آن پاک کرده و به عبارتی دیگر، توییت‌های خود را بدون نیاز به حذف و ارسال دوباره یک توئیت دیگر، اصلاح کنند.

توئیتر در ماه‌های گذشته تحت فشار نهادهای دولتی آمریکا و بسیاری از کاربران و منتقدان مجبور شده که بسیاری از حساب‌های کاربری مشکوک و مخرب را مسدود کند و برخی از قوانین و مقررات خود را نیز تغییر دهد تا به مقابله با اخبار دروغین و کذب بپردازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-06 10:03

افزودن دیدگاه جدید