کد مطلب: 

219666

اولین هدفون بی‌سیم گرادو معرفی شد

گرادو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هدفون در جهان اولین هدفون بی‌سیم خود را به صورت رسمی معرفی کرد.
اولین هدفون بی‌سیم گرادو معرفی شد

به گزارش سیتنا، به تازگی، کمپانی‌های زیادی دست به تولید هدفون و هندزفری‌های بی‌سیم زده‌اند. آزمایشگاه‌های گرادو، یک شرکت 65 ساله آمریکایی است که سالیان سال در زمینه تولید هدفون‌های باکیفیت فعالیت کرده است. این شرکت هدفون‌های سری جدید خود را به صورت بی‌سیم معرفی کرده است.

هدفون جدید این شرکت با مدل GW100 شناخته می‌شود و اولین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که با طراحی پشت باز تولید شده‌اند. این طراحی باعث می‌شود GW100 همان طراحی کلاسیک خود را حفظ کند در حالی که به کاربران خود اجازه می‌دهد از صدای بی‌سیم بهره ببرند.

گرادو ادعا می‌کند درایورهای این هدفون همان درایورهایی هستند که در سری سیم‌دار آن‌ها استفاده شده است. قطعات داخلی GW100 به گونه‌ای ساخته شده‌اند که از خارج شدن صدا تا 60 درصد کاهش یابد. این هدفون از بلوتوث 4.2 با کدک صدای apt-X پشتیبانی می‌کند. باتری 320 میلی‌آمپر ساعتی هدفون جدید گرادو تا 15 ساعت آن را فعال نگه می‌دارد. متأسفانه، GW100 هنوز از پورت microUSB به جای USB-C استفاده می‌کند اما گرادو در زمینه استفاده از فناوری‌های روز مطرح نیست.

گفته می‌شود، گرادو GW100 در حال حاضر در وبسایت این شرکت با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسد.

گفتنی است، در جدیدترین محصولاتی که مایکروسافت معرفی کرده است، محصول جدید Surface Headphones دیده می‌شود که برای اولین بار مایکروسافت دست به تولید این محصول زده است. این دستگاه هدفون بلوتوثی است که با کنسل کردن صدا در 13 لایه صدای محیط را به خود وارد نمی‌کند. این هدفون بلوتوث با دستیار صوتی Cortana ساخت مایکروسافت کار می‌کند. Surface Headphones دارای 4 میلیمتری، 4 میکروفون عادی و 4 میکروفون نویز کنسلینگ است. این هدفون‌ها 350 دلار قیمت دارند و در اواخر امسال به فروش خواهند رسید. علاوه بر این، نوکیا هم دو هندزفری بی‌سیم برای محصولات خود معرفی کرده است. هوآوی هم احتمالا در مراسم رونمایی محصولات خود قصد دارد جدیدترین ایرپادهای خود را معرفی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-16 10:23

افزودن دیدگاه جدید