کد مطلب: 

217461

معرفی برترین برنامه‌های انحصاری سیستم عامل آی او اس

سیستم عامل آی‌اواس یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های حال حاضر جهان است که برنامه‌های انحصاری ویژه‌ای ارائه داده است.
معرفی برترین برنامه‌های انحصاری سیستم عامل آی او اس

به گزارش سیتنا، چند سالی است که سیستم عامل مختص به گوشی‌های هوشمند کاربران بسیار زیادی به دست آورده‌اند و به دلیل آسانی و راحتی کار با آنها، بسیاری از افزاد استفاده از سیستم عامل‌ گوشی های هوشمند را به استفاده از سیستم عامل ویندوز ترجیح می‌دهند.

یکی از معروف‌ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند، سیستم عامل آی‌اواس است که به طور اختصاصی برای محصولات شرکت اپل ارئه می‌شود و تمامی گوشی‌های هوشند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و همچنین اپل واچ‌های این شرکت به سیستم عامل آی‌اواس و سیستم عامل‌های زیرمجموعه و مرتبط با آن مجهز هستند.

سیستم عامل آی او اس بسیار روان و کاربردی ساخته شده و اگرچه کاربران آن از سیستم عامل اندروید کمتر است اما مسئولان اپل سعی کرده اند که این سیستم عامل را بسیار بهینه طراحی کنند و در همین رابطه برنامه های اختصاصی بسیاری را می‌توان بر روی آی او اس پیدا کرد که بر روی اندروید یافت نمی‌شوند.

نرم افزار Overcast

همانطور که از نام نرم افزار نیز مشخص است، این برنامه به شما کمک می‌کند که پادکست های بسیاری برای شنیدن پیدا کنید و علاوه بر قابلیت گوش دادن آنلاین آنها، می‌توانید از این برنامه بر روی Apple Watch و CarPlay نیز استفاده کنید.

نرم افزار Hyperlapse

شاید شما یک تصویربردار فوق العاده حرفه ای نباشید، اما این برنامه باعث می‌شود که شما حرفه ای به نظر برسید. از این نرم افزار می‌توان در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کرد؛ برنامه ای که شما را قادر می‌سازد که ویدئوهای time-lapse بسیار جذاب ایجاد کنید و از تکنیک های تصویربرداری به خوبی استفاده نمایید.

نرم افزار Sky Guide AR

این برنامه در حقیقت یک ابزار بسیار مفید در زمینه ستاره شناسی است. در هنگام شب نرم افزار خود را باز کرده و آن را رو به آسمان بگیرید. این برنامه اطلاعات بسیار مفیدی از تاریخچه ستارگان، سیاره ها و صور فلکی به شما ارائه می‌دهد.

نرم افزار Bear

برنامه Bear به کاربر کمک می‌کند که افکار و اهداف خود را به سرعت یادداشت برداری کند تا در زمان مشخص بتواند از آن بهره ببرد. این برنامه به دلیل منوی بسیار آسان و کاربردی مورد توجه کاربران سیستم عامل آی او اس قرار گرفته است.

نرم افزار Apple TV Remote

همانطور که از نام این برنامه نیز مشخص است، می‌توان آن را یک برنامه جانبی برای Apple TV در نظر گرفت چرا که مانند یک کنترل از راه دور برای این تلویزیون عمل خواهد کرد. از طریق این نرم افزار کاربر قادر است که منوهای تلویزیون را کنترل کند. همچنین لازم به ذکر است که این برنامه از دستیار صوتی Siri نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان فرمان‌ها را بدون دخالت دست و به صورت صوتی برای Apple TV ارسال کرد.

نرم افزار Timepage

این برنامه را شاید بتوان جانشین بسیار مناسب و فوق العاده ای برای برنامه Google Calendar در سیستم عامل آی او اس دانست. با کمک این نرم افزار کاربر می‌تواند امور روزانه خود را ثبت کرده و بداند که هر روز چه کارهایی برای انجام دارد. همچنین این نرم افزار وضعیت آب و هوا را نیز به کاربر نشان می‌دهد.

نرم افزار Voice Recorder & Audio Editor

یکی از بهترین نرم افزار‌ها در زمینه ضبط صدا در آی او اس، Voice Recorder & Audio Editor نام دارد. این برنامه طراحی و ظاهری کلاسیک و قدیمی دارد اما ویژگی‌های آن بسیار به روز و پیشرقته است. گفتنی است که این نرم افزار از قابلیت لمس 3D و همچنین قابلیت speech-to-text نیز بهره می‌برد. این برنامه وسیله خوبی برای آپلود صوتهای شخصی بر روی فضای مجازی نیز محسوب می‌شود چرا که قابلیت های پیشرفته به اشتراک گذاری نیز در آن قرار داده شده است.

نرم افزار Tweetbot

این برنامه وسیله مناسبی برای مدیریت حساب‌های توییتر است. با استفاده از Tweetbot می‌توان حساب های محتلف توییتر را پیکربندی کرد و قابلیت Mute یا بی‌صدا کردن افراد مختلف در توییتر و یا هشتگ های متنوع نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

بازی Life Is Strange

این عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سیستم عامل ویندوز و کنسول های خانگی است. Life Is Strange با داستانی بسیار جذاب در قالب 5 اپیزود مختلف عرضه شد و توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. حال توسعه دهندگان آی او اس توانسته اند این بازی را برای سیستم محبوب اپل نیز عرضه کنند و این خبر بسیار خوبی برای صاحبان گوشی‌های آیفون و تبلت‌های اپل محسوب می‌شود، چرا که تجربه ای بسیار متفاوت را برای آنها به ارمغان می‌آورد. اگرچه این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز در دسترس است اما زمانی که صحبت از ده برنامه برتر آی او اس به میان می‌آید نمی‌توان به عنوان محبوب Life Is Strange اشاره‌ای نداشت.

نرم افزار Enlight

اگر سیستم عامل آی او اس دارید و به دنبال یک برنامه برای ویرایش حرفه ای تصاویر خود می‌گردید، نرم افزار Enlight بهترین انتخاب برای شماست. این برنامه با ویژگی های بسیار منحصر به فردی که در زمینه ویرایش تصاویر دارد، کار با تصاویر را بسیار دلنشین و جذاب می‌کند و محصولاتی که از طریق این نرم افزار ویرایش می‌شوند، کیفیتی بسیار بالا و قابل قبول خواهند داشت. قابلیت های Enlight به کاربر اجازه می‌دهد که خلاقیت خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-27 09:29

افزودن دیدگاه جدید