کد مطلب: 

217235

پرفروش‌ترین گوشی آمازون به فروش باز خواهد رسید

هوآوی nova 3i که پرفروشترین گوشی آمازون شده است از تاریخ اول شهریور از حالت فروش آنلاین به فروش باز خواهد رسید و رنگ جدیدی به آن‌ها اضافه خواهد شد.
پرفروش‌ترین گوشی آمازون به فروش باز خواهد رسید

به گزارش سیتنا، گوشی‌های جدید هوآوی، nova 3 و nova 3i از تاریخ 7 آگوست در هند به صورت آنلاین به فروش رسیده‌اند. تا به حال، این دستگاه‌ها به صورت آزاد به فروش نمی‌رسیدند و این قضیه در تاریخ 23 آگوست (اول شهریور) قرار است تغییر کند. افرادی هم که این گوشی‌ها را در سایت آمازون پیش‌خرید کرده بودند می‌توانند آن‌ها را تحویل بگیرند.

اما خبر دیگر این است که قرار است رنگ جدیدی به گوشی nova 3i اضافه شود. این گوشی تا به حا فقط با رنگ مشکی قابل خریداری بود اما حالا شرکت هوآوی اعلام کرده است که این گوشی از تاریخ 21 آگوست (29 مرداد) در رنگ بنفش آیریس (Iris Purple) به فروش خواهد رسید.

بر اساس گفته‌های هوآوی، nova 3i پرفروشترین گوشی سایت آمازون اعلام شده است و تقاضای زیادی برای این گوشی وجود داشته است. nova 3i دارای نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن 1080x2340 و بریدگی بالای صفحه است که دقیقا مشخصات صفحه نمایش nova 3 را نشان می‌دهد. پردازنده این گوشی به جای Kirin 970 که روی nova 3 سوار شده است، Kirin 710 است تا قیمت آن کمی پایین‌تر بیاید و ظرفیت باتری nova 3i هم کمتر از nova 3 شده است و به 3340 میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

همانطور که از تفاوت قیمت این دو گوشی مشخص است، دوربینی که برای nova 3 به کار رفته است از تکنولوژی بهتری استفاده می‌کند اما دوربین جلوی nova 3 و nova 3i یکی هستند و از یک تکنولوژی استفاده می‌کنند. هر دو گوشی با اندروید 8.1 Oreo به بازار می‌آیند و رابط کاربری آن‌ها EMUI 8.2 است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-20 10:48

افزودن دیدگاه جدید