کد مطلب: 

216160

هکرها از ارزهای دیجیتال برای حمله به ستاد انتخاباتی کلینتون استفاده کردند

در جریان بررسی حمله هکری 12 افسر اطلاعاتی روس به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص شده که این هکرها از ارزهای دیجیتال استفاده کرده‌اند.
هکرها از ارزهای دیجیتال برای حمله به ستاد انتخاباتی کلینتون استفاده کردند

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، هدف این هکرها از استفاده از ارزهای دیجیتال ناشناس ماندن اعلام شده است. حملات یادشده در سال 2016 و در هفته های منتهی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 اتفاق افتاده است.

هکرهای مذکور از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه خرید اسناد محرمانه سرقت شده از ستاد انتخاباتی کلینتون استفاده کرده‌اند و به همین شیوه هویت‌های واقعی خود را مخفی نگه داشته‌اند.

این هکرها یک ماه قبل از افشای اسناد به سرقت رفته، دامنه dcleaks.com را ثبت کرده و از سرورهای مجازی مخفی نصب شده برای ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال به منظور مخفی کاری بیشتر استفاده کرده اند. آنان از همین روش برای افشای بی خطر محتوای ایمیل های رد و بدل شده توسط هیلاری کلینتون و همکارانش استفاده کرده اند.

هکرهای روس مدعی بودند که تمامی این اقدامات توسط هکرهای امریکایی انجام شده است. میزان بازدید از صفحات یادشده تا قبل از تعطیلی یعنی مارس سال 2017 از مرز یک میلیون مورد گذشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-07-29 16:24

افزودن دیدگاه جدید