کد مطلب: 

214944

کوالکام پردازنده‌ی جدید گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی کرد

شرکت کوالکام که در زمینه تولید پردازنده گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند سررشته دارد، پردازنده جدید مخصوص گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی کرد.
کوالکام پردازنده‌ی جدید گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی کرد

به گزارش سیتنا، سرانجام شرکت سازنده پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی به خط تولید خود در زمینه پردازنده‌های گجت‌های پوشیدنی هم رنگ تازه‌ای داد. این شرکت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود، مدل جدید پردازنده گجت‌های پوشیدنی خود به نام Wear 2500 را رونمایی کرد اما این پردازنده به نظر می‌رسد بیشتر برای ساعت‌هایی طراحی شده باشد که کودکان به آن‌ها تمایل دارند.

Wear 2500 که قرار نیست جزو پردازنده‌های رده بالای این شرکت باشند، هنوز از فناوری‌های Cortex A7 استفاده می‌کند پس تغییر زیادی در این پردازنده نمی‌توان مشاهده کرد. کوالکام ادعا می‌کند پردازنده جدید این شرکت 14 درصد در ذخیره باتری نسبت به نسل‌های قبلی پردازنده‌ها بهتر است که همین ویژگی می‌تواند برای جایگزینی با پردازنده قبلی این شرکت یعنی Wear 2100 کافی باشد.

Wear 2500 مودم جدیدی را در خود جای داده است. مودم این دستگاه از نسل پنجم LTE پشتیبانی می‌کند اما در معرفی این پردازنده خبری از سرعت اتصال به اینترنت داده نشد. این پردازنده همچنین از دوربین‌های تا 5 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند که به منظور برقراری تماس‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است. دستیارهای صوتی در این پردازنده‌ها قابل استفاده هستند و حالت ذخیره باتری در این پردازنده برای گجت‌ها قابل استفاده است.

کوالکام از ورژن کودک این پردازنده هم در کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت کرد و در آن عنوان کرد که قرار است گجت‌های مخصوص کودکان با 512 مگابایت رم تولید شوند که چندان قابلیت جدیدی برای گجت‌های اندرویدی نیست چرا که آن‌ها معمولا با رم‌ها 512 مگابایتی و گاهی یک گیگابایتی تولید می‌شوند.

به هرحال این کمپانی در حال همکاری با هوآوی است تا نسل جدید اسمارت‌واچ‌های جهان را با هم تولید کنند. در دیگر خبرها شنیده می‌شود کوالکام با InvenSense قرارداد شراکت راه انداخته‌اند تا الگوریتمی برای تشخیص جسچرها را به گجت‌ها اضافه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-30 11:17

افزودن دیدگاه جدید