کد مطلب: 

214569

مایکروسافت در برنامه‌های مهاجرتی با دولت آمریکا همکاری نمی‌کند

پس از آنکه مایکروسافت به دلیل همکاری با دولت آمریکا تحت فشار قرار گرفت، به تازگی اعلام کرده در هیچ یک از پروژه‌های دولتی مربوط به جدا کردن کودکان از خانواده هایشان همکاری نمی‌کند.
مایکروسافت در برنامه‌های مهاجرتی با دولت آمریکا همکاری نمی‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از بازفید، طی روزهای اخیر بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری نسبت به جدا کردن فرزندان مهاجران از خانواده هایشان واکنش نشان داده اند.در همین راستامایکروسافت آخرین شرکت بزرگ فناوری است که به دلیل همکاری با دولت  آمریکا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته است.

این در حالی است که در ماه ژانویه اعلام شد شاخه Azure Government  مایکروسافت در پروژه شناسایی چهره و احراز هویت به سازمان اجرایی گمرک و مهاجرت آمریکا (ICE) کمک می کند و امکان استفاده از فناوری هوش مصنوعی خود را برای دولت فراهم می کند.علاوه برآن مایکروسافت اعلام کرد به همکاری با سازمانICE افتخار می کند.

همین امر سبب شد بسیاری از مردم از کارمندان مایکروسافت بخواهند از شغل خود استعفا بدهند یا ساتیا نادلا مدیر ارشد اجرایی شرکت را وادار به شفاف سازی درباره همکاری با ICE کنند.

از آن زمان تاکنون مایکروسافت مطالب مربوطه را حذف کرده و همچنین در یک پست وبلاگی جزییات بیشتری در این باره منتشر کرد.

در این پست آمده است: مایکروسافت با سازمان اجرایی گمرک و مهاجرت (ICE) یا سازمان حفاظت از مرزها و گمرک در هیچ پروژه ای که مربوط به جدا کردن کودکان از خانواده هایشان در مرزها باشد، همکاری نمی کند و برخلاف تصور عموم ما نمی دانیم از Azure یا خدمات آن برای این  مقصود استفاده می شود یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-21 10:46

افزودن دیدگاه جدید