کد مطلب: 

208824

معرفی گوشی امنیتی جدید اماراتی

یک شرکت امنیتی مستقر در ابوظبی امارات، در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از گوشی هوشمند و پرچمدار امنیتی جدید خود رونمایی کرد.
معرفی گوشی امنیتی جدید اماراتی

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت thenational، دارک متر - یک موسسه فعال در زمینه امنیت سایبری - که در شهر ابوظبی امارات متحده عربی مستقر است، در جریان نمایشگاه کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ که هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، از یک گوشی هوشمند امنیتی و جدید تحت عنوان کاتیم (Katim) رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند جدید قادر است با از کار انداختن میکروفون و دوربین خود، این اطمینان را به کاربران خود بدهد که هیچ احتمالی برای جاسوسی از صدا، تصویر و اطلاعات شخصی و محرمانه آنها وجود نخواهد داشت.

این گوشی جدید می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که در مشاغل خاص و امنیتی یا سیاسی مشغول به کار و فعالیت هستند و مسئولیت سنگینی در قبال محافظت از اطلاعات محرمانه سازمان‌ها و دولت‌ها را بر دوش دارند، بسیار مفید و کاربردی به شمار بیاید.

این دستگاه الکترونیکی در راستای محافظت از اطلاعات خصوصی، محرمانه و همچنین حفظ امنیت سایبری در قبال حملات سایبری و جاسوسی بسیاری که این روزها بسیار باب شده است، معرفی و رونمایی شده است.

گوشی کاتیم نخستین بار در کنگره جهانی موبایل که در سال گذشته برگزار شد، معرفی و رونمایی شد و توانست توجه بخش‌های مهمی همچون اروپا و شرق آسیا را به خود جلب کند.

بر اساس اخبار و آمار منتشر شده، آمار حملات سایبری و هک در سال گذشته میلادی ۲۰۱۷، به اوج خود رسیده است و با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای مختلف زیادی در سراسر جهان هدف این گونه حملات قرار گرفته‌اند و آسیب‌ها، خسارات جبران ناپذیری را متحمل شده‌اند. همچنین برآورد شده است که در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی نیز باید منتظر حملات سایبری وسیعتر با گستره صدمات بیشتری باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-28 12:27

افزودن دیدگاه جدید