کد مطلب: 

207092

همکاری گسترده فن‌آوران چینی با بلاروسی‌ها

شرکت چینی هواوی با شرکتهای بلاروسی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار پروژه‌های مشترک اجرا کرده‌اند.
همکاری گسترده فن‌آوران چینی با بلاروسی‌ها

به گزارش سیتنا از توتبای، آناتولی کالینین - معاون نخست وزیر بلاروس - گفت: مرکز آموزشی تخصصی هواوی از سال ۲۰۱۱ میلادی در بلاروس تاسیس شده است و همکاری‌های دوجانبه درباره پروژه‌های نسل بعدی تجهیزات مخابراتی مولتی مدیا ادامه دارد.

وی افزود: شرکت هواوی نخستین ساکن پارک صنعتی چین و بلاروس در مینسک است که در زمینه توسعه مشترک تجهیزات ترمینال، شبکه‌ها، پایانه‌های مخابراتی، مودم‌ها، گیرنده های تلویزیون دیجیتال زمینی و سایر تجهیزات مخابراتی با متخصصان بلاروسی همکاری می‌کند.

به گفته این مقام بلاروسی، پروژه‌های مشترکی در زمینه بهداشت و سلامت، رادیولوژی، آنکولوژی و تولید تجهیزات مرتبط با فناوری‌های نوین پزشکی با این شرکت چینی در حال اجراست.
همچنین ایجاد دولت الکترونیک، محاسبات ابری، توسعه کسب و کار اینترنتی و اقتصاد دیجیتال از دیگر برنامه‌های هواوی در بلاروس است.

پارک صنعتی «گریت استون»   در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر مینسک در حومه فرودگاه بین المللی بلاروس ساخته شده است که شعاع آن بیش یکصد کیلومتر است.
این پروژه توسط متخصصان فن‌آوری چینی و بلاروسی طراحی شده و در آن شرکتهای دو کشور در حوزه های تحقیقاتی، اقتصادی و فناوری‌های نوین فعالیت می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-04 07:42

افزودن دیدگاه جدید