کد مطلب: 

205887

مجازات حامی سرسخت ترامپ در توئیتر

اگر چه توئیتر در برابر اظهارات تند و خشن ترامپ علیه کره شمالی سکوت کرده، اما یکی از حامیان و دستیاران ترامپ را به دلیل مشابهی مجازات کرده است.
مجازات حامی سرسخت ترامپ در توئیتر

به گزارش سیتنا به نقل از مشبل، دیوید کلارک کلانتر سابق میلواکی و حامی دوآتشه ترامپ بعد از ارسال مطلبی تند در حساب کاربری توئیتری خود و حمله شدید به رسانه ها بلوکه شده و حق ارسال مطالب را از دست داد.

شناسه کاربری این فرد با عنوان SheriffClarke بعد از توهین به رسانه ها قفل شد و وی تنها حق خواندن توئیت های دیگران را دارد.

کلارک در یکی از توئیت های جنجالی خود با ارسال طرحی تند خواستار مشت زدن به دماغ خبرنگاران رسانه های دروغ پراکن شده بود، به گونه ای که آنها طعم و مزه خون خودشان را بچشند! وی در ادامه توئیت خود تصریح کرده بود که هیچ چیز به اندازه خونین و مالین کردن خبرنگاران این رسانه ها برای تغییر رفتار این رسانه ها موثر نیست!

درتصویر ارسالی همراه با این توئیت کشتی گیری با چهره ترامپ مشت محکمی به صورت فرد دیگری که صورتش با لوگوی سی ان ان پوشیده شده می زند.

توئیتر بعد از مدتی مقاومت در برابر اعتراض های کاربران سرانجام اعلام کرد که بعد از بررسی موضوع حساب کلارک را تعلیق کرده است. البته بعد از پاک کردن پیام تند توسط کلارک، حساب وی به حالت عادی بازگشت و او مجددا تهدید کرد که رسانه های دروغگو نمی توانند او را ساکت کنند و وی به نفع حقیقت وارد جنگ می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-04 09:18

افزودن دیدگاه جدید