کد مطلب: 

205086

توجیه توییتر برای عدم حذف ویدئوهای ضد اسلامی ترامپ

در حالی که توییتر مدعی است ویدئوها و مطالب نفرت پراکن، نژادپرستانه و تروریستی را حذف می‌کند، این کار را در مورد ویدئوی ضد اسلامی ارسالی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا انجام نداده است.
توجیه توییتر برای عدم حذف ویدئوهای ضد اسلامی ترامپ

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، پس از آنکه توییتر در برابر درخواست ها برای حذف ویدئوی یادشده مقاومت کرد، انتقادها از این شبکه اجتماعی بالا گرفت. ویدئوی ارسالی ترامپ با هدف تمسخر دین اسلام تولید شده و حاوی تصاویر زننده گرافیکی است.

پیش از این توییتر در توجیه این اقدام خود، گفته بود: برای اینکه مردم فرصت مشاهده تمامی وجوه یک موضوع را پیدا کنند ما اجازه ارسال محتوای جنجالی که ممکن است قوانین ما را نقض کند، می دهیم. ما معتقدیم که منفعت عمومی در امکان دسترسی به این نوع محتواست.

این توضیح توییتر انتقادها از این شرکت را افزایش داد و در نهایت باعث شد توییتر نظرش را اصلاح کند و شخص جک دورسی مدیرعامل توییتر، در این مورد بنویسد: ما به اشتباه به نظر اشتباهی برای توضیح علت عدم اقدام در مورد ویدئوهای هفته قبل اشاره کردیم. ما هنوز در حال بررسی انتقادی سیاست های فعلی خود هستیم و از دریافت بازخوردها استقبال می کنیم.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییر سیاست های توییتر به حدف ویدئوی توهین آمیز ترامپ بر ضد مسلمانان منجر می شود یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-02 12:29

افزودن دیدگاه جدید